What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

Trol":1fc2qvdr said:
Is de verkoop van die dingen inclusief roms niet gewoon illegaal?

Keihard illegaal!

Ik kan me nog de FBI raids op BBS'en van vroegah nog herinneren.. :mrgreen:

Toch wel beetje zielig dat er dan 130 euro geboden wordt. Al dat harde werk betaald zich niet uit...

Ik vind ze persoonlijk niet mooi, en dat komt vooral door dat gespiegel van de artwork, en het fenomeen om de arcadestick (ik denk) los te kunnen halen.

nope nope nope..................

Ik heb nog steeds geen woorden voor al die lelijkheid.
Op Facebook gaan mensen helemaal uit hun dak hierover... Voor 3900 Canadese dollars moet er wat beters zijn :-)

de_gekke_canadese_cartoon_van_de_hockeybever_briefkaart-r3445f16f799541319f8ccd1121148e5f_vgba...jpg

Gekke mensen die Canadezen.

Ik zie een kans. Emigreren naar Canada, en daar beginnen als Cabschuiver.

Van dezelfde site:

Pinball_REVISED.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!!!!!!!!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

RoOd":12yfh3qe said:
Waarom zitten er joysticks op een T2 flipperkast??
Relax, volgens mij is het een photoshop. Als het geen photoshop is wil ik er echt niets verder van weten.
En volgens mij is het antwoord op 50% van de vragen die men stelt over dit soort gedrochten; mame.

Effe wat anders
http://www.mancavearcade.ca/arcade-machines
PEDESTAL Sit-Down $2395
Wat krijg je hier nou slechts bij
Een tafel en een monitor stand?
Sitdown_Arcade_2.jpg

INCLUDES MONITOR STAND! ! ! ! !

DESCRIPTION: "Pro" Sit-down/Pedestal
a modern head-to-head arcade style table designed to elevate your console gaming and classic gaming experience to the next level. This japanese-style seated approach to the modern and classic arcade game play is designed to set up easier and more affordable than ever.
Fits most VESA mount 32" - 42" TV's

TECHNICAL SPECS
Dimensions: 34" W x 33.75" D x 30.5" H (With Out Monitor Mount Stand) Pedestal Top Hinged Storage Aria: 6.5" x D 32.5" W x 3.5" H Weight: 120 lbs Controller Platforms Sits 27 3/4" Off The Floor Inside Cabinet Storage Dimensions: 18" D x 31" W x 23" H Includes 1 Adjustable or Removable Shelf 2 piece unit with 3/4" black melamine C&C cut & manufactured Black T-Mold and Black Satin hardware Ships in 3 separate cartons All VESA monitor mount and all mounting hardware is included with Stand Upgrade.

is hij van zijn moeder gescheiden of is zijn moeder gescheiden :-)

Er is altijd wel iemand die hierop reageert. Zo heb ik zelf 350 lp's van iemand gekregen voor een fles wijn.

Niet geprobeerd is altijd mis.... En er kan zomaar een parultje tussen zitten hahaha

Vaag bericht, vanwege scheiding van z'n moeder wil ie gratis consloe's omdat ie z'n verzameling dan kan uitbreiden.

Dan neem je toch een baan??

Wel een goede reden trouwens, zal het ook eens proberen;

Omdat mijn ouders 20 jaar geleden gescheiden zijn had ik graag een Vewlix C gedoneerd gehad om mijn moeilijk jeugd te verwerken, wel alleen graag reageren als je hem zelf komt brengen en de zolder trap opsleept! :twisted:

Back