Machello":1hi69q2i said:Hier heb je er nog een, deze is inclusief tankstick, uitgebreid getest of ie niet makkelijk breekt 8)
![]()
http://www.marktplaats.nl/a/verzame...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1#
Er zijn nog een aantal pc games die nog wel op de website staan onder mijn eigen naam die ik zelf heb gemaakt voor de website waarvan ik zelf de maker ben.
sombetzki":20hd258o said:Er zijn nog een aantal pc games die nog wel op de website staan onder mijn eigen naam die ik zelf heb gemaakt voor de website waarvan ik zelf de maker ben.
Dit heeft mij buikpijn van het lachen opgeleverd. WTF staat daar?!
deze arcadekast heeft ook bepaalde designs van PC games die niet beschikbaar zijn op de hyperspin website gezien deze zelf door mij gemaakt zijn.
Da Dude":267jrg03 said:Ik blijf erbij, hoe mooi je een cab ook maakt. Hoe vet je de details en marquee ook erop maakt. Een X-Arcade verpest het altijd
Trol":31sgb05a said:Is de verkoop van die dingen inclusief roms niet gewoon illegaal?