What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Parultjes op marruktplaatz

R2-2D":bmqxcu8k said:
Hahaha , die sticks!
De rollerball en de flightstick ontbreken wel , ik kijk nog even verder.

Hoeft niet, hij kan ook andere maken :D

Psykick":8s8zu3za said:
ik denk dat je de advertentie gewoon op zijn Nederlands moet lezen, dan klopt ie wel

Nou ja, Nederlands...wat een treurige taalfouten zitten er weer eens in...sirieus i.p.v. serieus? Zucht...

Hij bedoelt waarschijnlijk met een 'echt retro gevoel' dat games voor de meeste gamers onspeelbaar worden.

He, daar is mijn oude schoenenkast. Met een scherm van 10euro.
Je kan 'm wel aan je plafond ondersteboven ophangen, dan zit de joystick links voor het echte retro gevoel

Die losse kabels en open kast met stekkerdoos maken het gevoel echt compleet

Ik vraag mij echt oprecht af wat dat retro gevoel dan zou moeten zijn.
Want voor zover ik weet zit, net als bij candy's, ook op retrokasten de joystick vrijwel altijd links.

Misschien was hij indertijd vaak zo strontlazarus of zo stoned als een garnaal dat hij altijd dacht dat de sticks links zaten?

Heeft hij gewoon verkeerd gedaan. En verkoopt het nu met dat argument.

Dat is net zoiets als je nooit goed onderhouden huis verkopen met de term 'de woning is in keurige staat'.

http://link.marktplaats.nl/m1046914113

Ik vraag me af of je deze gast die in zijn advertentie schrijft "Biedingen onder de €1000 euro worden niet serieus genomen.", wel serieus moet nemen. haha. Leuke kast hoor. Maar met die bieding van 850 kan hij heel tevreden zijn.

Poh, volgens mij heeft die kerel best wel ervaring in houtbewerking, maar mijn God, wat een gedrocht heeft ie daar in elkaar gedraaid.

Past in ieder interieur. Past in ieder interieur. Past in ieder interieur. Past in ieder interieur.
Ach, ik ben alang blij dat er geen spinner en rollerball op zit.

Prachtig voor in mancave

Zo eentje wel ja:
00062_s_10af8pvwbk0022.jpg

Back