Pat7o":1o0fkt22 said:ah k*t!...
te laat...
hoe ? wat? heh?
Umdlye":1lkq6l7m said:Pat7o":1lkq6l7m said:ah k*t!...
te laat...
hoe ? wat? heh?
heb je een xbox360?
ne0":1k0hhvyx said:Gaat dit over games die je gekocht hebt sharen? Zoja, dan heb je hem hopelijk wel voor (of op) 18 november gekocht?
http://blog.eu.playstation.com/2011/11/ ... n-network/
Pat7o":207gvn09 said:ja, maar banned.
had m liever op de ps3 gehad. hoe had je dit gedaan trouwens dan?