What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Outrun 2 FXT Beta 2.1

flay

Candy Cab Regular
Ik heb gisteren deze mod/patch getest en ik ben er zeker over te spreken.
De mod zorgt ervoor dat Outrun 2006 op pc speelbaar wordt.
De gigantische deadzone maakte het spel voor mij onspeelbaar.

Het is nog niet perfect, soms loopt het spel eens vast en gaat mijn monitor na een tijdje in stand-by maar het is sowieso beter dan de originele versie.

http://forum.arcadecontrols.com/index.php/topic,147131.0.html
 
hey heb je deze werkend?

Na de hele zaterdag alleen maar heartbreak mode spelen wil ik dit ook maar eens op mn pc gaan draaien
 
Ja hoor, met nog een paar kleine bugs maar het is de beste versie die er is op pc.
 
Back
Top