flay
Candy Cab Regular
Ik heb gisteren deze mod/patch getest en ik ben er zeker over te spreken.
De mod zorgt ervoor dat Outrun 2006 op pc speelbaar wordt.
De gigantische deadzone maakte het spel voor mij onspeelbaar.
Het is nog niet perfect, soms loopt het spel eens vast en gaat mijn monitor na een tijdje in stand-by maar het is sowieso beter dan de originele versie.
http://forum.arcadecontrols.com/index.php/topic,147131.0.html
De mod zorgt ervoor dat Outrun 2006 op pc speelbaar wordt.
De gigantische deadzone maakte het spel voor mij onspeelbaar.
Het is nog niet perfect, soms loopt het spel eens vast en gaat mijn monitor na een tijdje in stand-by maar het is sowieso beter dan de originele versie.
http://forum.arcadecontrols.com/index.php/topic,147131.0.html