What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Originele brand new Taito lederen stools

Da Dude":i4tr96ht said:
Best veel geld voor een krukje. vooral als je er 2 wil
En deze, krijg je die ook: http://www.leshoparcade.com/fiche_produ ... ade%20neuf

btw, wat een ENORME PRIJZEN VOOR CABS op die site zeg. grote goden. 900 voor een astro en 1200 voor een egret. :shock: :shock: :shock:

Bij de volgende lading ga ik een extra grote partij 50cm Taito's halen en inkorten op bestelling. Zodoende kan ik uit 1 voorraad putten.
Die velvets zijn super nice maar laat ik nog even links liggen. De inkoopprijzen van nieuwe velvets vielen me erg tegen. Bijna 1:1 als de lederen Taito's...

Die prijzen van de candies vindt ik niet het ergste. Heb je gezien wat hij vraagt voor clone rode VLX C's?? Als je inzoomed op de foto kun je aan de topper, CP, assy clamps, poten, marquee holder etc. etc. zien dat het letterlijk een L is met rode kappen. Ze nemen nieteens de moeite om de stickers erop te plakken om het nog enigszins op een C te laten lijken... echt erg.
 
en een atomiswave voor 299,-
Frankrijk is duur qua cabs. Ronnie heeft ook veel Franse klanten hierdoor.
Die rijden zo honderden kilometers om een cab op te halen.
 
Yup @ both.

Ik sprak laatst met iemand die bij hun in de winkel was en dat scheen ook niet echt een positieve ervaring te zijn geweest.
De winkel op zich ziet er trouwens wel super nice uit.
 
Yo Chris Cab,

Is er een mogelijkheid om de lading stoelen die je nu krijgt in te korten tot ideale candy cab hoogte (48 naar 43cm)?

greetings earthling :mrgreen:
 
Marcosan30":1fka4kib said:
Yo Chris Cab,

Is er een mogelijkheid om de lading stoelen die je nu krijgt in te korten tot ideale candy cab hoogte (48 naar 43cm)?

greetings earthling :mrgreen:

Ja, moet wel lukken. Ik wou in deze 1e lading zowiezo 1 van m'n eigen stools inkorten bij wijze van test. Aangezien alle 48's zijn geclaimed wou ik dit niet groot gaan aanbieden maar een paar stools moet kunnen.
 
Jinxz":39pxoepk said:
Yup @ both.

Ik sprak laatst met iemand die bij hun in de winkel was en dat scheen ook niet echt een positieve ervaring te zijn geweest.
De winkel op zich ziet er trouwens wel super nice uit.

Ik ben vorig jaar in hun winkel geweest, samen met een Franse arcade kennis van me. Super relaxte lui, kreeg een rondleiding in hun werkplaats/kelder, mocht project cabs zien (waaronder een hele toffe Sega cocktail cab) en waren hartelijke mensen.

Afgezien vd hoge prijzen een hele positieve ervaring dus!
 
sombetzki":383uteex said:
Ik ben vorig jaar in hun winkel geweest, samen met een Franse arcade kennis van me. Super relaxte lui, kreeg een rondleiding in hun werkplaats/kelder, mocht project cabs zien (waaronder een hele toffe Sega cocktail cab) en waren hartelijke mensen.

Afgezien vd hoge prijzen een hele positieve ervaring dus!

Goed om te horen dat het ook anders kan.

De 'hoge prijzen' is naar mijn mening onze vergelijking met forum/hobby prijzen. Als je dergelijke prijzen zet tegen de nieuwprijzen dan zal het toch ook wel meevallen ;)
 
Yo ! :mrgreen:

The stools from Neolegend are not official Taito but copy made in China. (just like their Vewlix...)

Anyway ! :roll:

I'm in for your beautifull leather stools Chris, if it's still available or am I too late ?

I could take two of them :D
 
-S.L-":2o249qaj said:
Yo ! :mrgreen:

The stools from Neolegend are not official Taito but copy made in China. (just like their Vewlix...)

Anyway ! :roll:

I'm in for your beautifull leather stools Chris, if it's still available or am I too late ?

I could take two of them :D

They don't take their stuff all too serious I guess...

The stools were pre-sodl but just got a cancel from a guy so I will have 3 stools to spare :D

I'll PM you the details tomorrow.
 
Back
Top