What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Originele brand new Taito lederen stools

Jinxz

Pattern Reader
De stools zijn ingekocht bij Taito in Japan en komen zo rond Juni binnen. Het aantal is niet denderend groot :(
D'r is letterlijk een production-run in gang gezet voor de order.
De prijs is 109 euro in pre-order.
Op dit moment hou ik een lijst bij van wie er interesse heeft, om ze definitief aan te bieden als ik foto's heb. Degene die op de lijst staan krijgen dan een week first-dibs zodra de pre-orders open gaan.

Het gaat dus niet om dit model :shock: :
baba4db0.jpg

Het gaat dus om dit model :D :
TaitoStools_zps22842730.jpg

Ik heb ooit geprobeerd deze te bemachtigen via een groupbuy via arcade otaku, helaas waren Nederlanders uitgesloten.
Momenteel heb ik dan ook het eerste model :mrgreen: . Afhankelijk van de prijs heb ik wel interesse :D

Gaat zeker door. Het wordt onderdeel van de volgende container en zal feb/mrt waarschijnlijk aankomen.

He Chris,

Ik dacht laat ik met deze post dit topic weer even nieuw leven inblazen :mrgreen:
Gaat dit nog door, want stond ongeveer rond deze tijd gepland en ik ben supergeïnteresseerd :!:

Marcosan30":3rqkh4vt said:
He Chris,

Ik dacht laat ik met deze post dit topic weer even nieuw leven inblazen :mrgreen:
Gaat dit nog door, want stond ongeveer rond deze tijd gepland en ik ben supergeïnteresseerd :!:

Klopt, m'n budget heeft me helaas geforceerd om de Taito stools te verschuiven naar de navolgende lading. De nieuwe container is onderweg met a lot of nice stuff. D'r zitten ook een aantal stools in. Het zijn deze keer de velvet versies.

No problem kerel,

Ik wacht dan wel even (de velvet ones heb ik al) 😉

P.s: wat ziet er nog meer voor moois in (mag wel even via pm) 😉

Marcosan30":3jmn4hz4 said:
No problem kerel,

Ik wacht dan wel even (de velvet ones heb ik al) 😉

P.s: wat ziet er nog meer voor moois in (mag wel even via pm) 😉

Top. D'r zitten zat leuke dingen in de container incl. de velvet stools en random Japanse merchandise.

Sexy time. Ik kreeg de foto's uit Japan van de stools :
STOOL3.JPG

Back