What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Onze andere hobby's naast arcade?

Mijn hobby's:

Moto's. Vooral restauraties van oude moto's. Het is begonnen toen ik 15 jaar was met brommers, de allereerste was een puch maxi, dus dat maakt me eigenlijk ook een halve hollander (en het feit dat ik good old hardcore bij momenten wel kan apprecieren ;) )

Waterski, zowat het enige waar ik tijdens de zomer mee bezig ben, hier in actie :p :
602456_10151202941029749_1562539547_n.jpg

557657_10151202921659749_962948383_n.jpg

Nice inderdaad... heb nog nooit achter een boot geboard, maar heb wel paar jaar actief gewakeboard op de baan in Heede (Duitsland). Vorig jaar nog 1 x maar ligt helaas al tijdje stil. Moet deze zomer zeker vaker weer het water op!

Even dit topic omhoog schoppen.

Naast arcade heb ik andere hobby's en ze zijn gaaf!
Ik ben zelf een grote golf fan en kijk ook graag golf. Ik golf zelf niet, omdat het nogal duur is en ik meer hobby's heb.
Verder ben ik bassist en luister veel metal. Death- en black metal om precies te zijn. Ik bezoek ook regelmatig festivals en concerten. Ik heb gemerkt dat ik niet de enige metalliefhebber ben op het forum, dus dat komt mooi uit ;)

Zeer zeker niet. Rockers genoeg hier

p.s. Golf kijk ik niet, maar leuk om te doen. wel veel te duur om daar je zaterdagen mee te vermaken ja. Dan maar op de WII :-)

Ik golf ook graag! Ben een paar jaar lid geweest van de golfclub hier, maar dat was inderdaad prijzig. Ben nu geen lid meer, maar sta zo af en toe op de driving range, of loop een rondje met een maat (green fee van 20 euro). Ze hebben tegenwoordig op veel clubs goedkopere lidmaatschappen met beperkte toegang, bijvoorbeeld alleen in het weekend. Kost ergens tussen 300-400 euro per jaar, en dat is dan nog wel te doen.

Ik heb er de laatste tijd vooral geen tijd meer voor :-) Komt wel weer.

Back