What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Onze andere hobby's naast arcade?

cotje":26vu3n06 said:
Mooie porsche Cage :) Geen straf om in rond te rijden. Wat waren de specs van die wagen?

Dank je!

Korte specs: 250pk, 310Nm koppel, 6 cilinder luchtgekoelde boxer motor (3.6 liter), 0-100 in ongeveer 6s (1414 kilo.. zware wagen!), Topsnelheid 260km/u.. Ik heb die snelheid (op de teller dan) ook gereden, in duitsland, en ik had toen nog een beetje ruimte over. Komt misschien door het K&N luchtfilter dat ik erin had gezet.

Mooi spul allemaal, kost wat ruimte die vitrines! Zelf naast de arcadehobby (redelijk) fanatiek sporter en meeste geld gaat op aan het maken van mooie reizen. Hobbykok ben ik net als Hasan ook, mijn vriendin mag 1x per week de pan hanteren als ik moet voetballen, rest moet ze het aan mij over laten :).

Omg Ken. :shock:
Onzettend gave collectie.
Brengt me helemaal naar vroeger.
Ik zie een aantal dozen uit je collectie en krijg weer helemaal het sinterklaas gevoel van toen :D

zoooo, ziet er vet uit Ken

De hobby's die door mijn hele leven lopen zijn toch wel gamen en Feyenoord. Van kleins af aan bezoek ik in ieder geval alle thuiswedstrijden en er zijn periodes geweest dat ik ook alle uitwedstrijden ging.

Daarnaast hou ik van muziek. Luisteren, maken en mixen. Ik wil eigenlijk nog steeds piano leren spelen, maar het is er nog niet van gekomen helaas. Ik kom nu nog niet verder dan een aantal kinderliedjes.

Ik luister zelf met name naar rap uit eind 80's tot half 90's en ik ben gek op muziek van the Doors. Als ik muziek mix, is dit altijd oldschool House uit de Demi-Sec / Parkzicht tijd.

Mijn andere hobby is zoals de meeste wel weten volkswagen. Ik ga naar meetings en verzamel schaalmodellen.
Hier een kleine indruk van mijn collectie:
DSC02672_zpsba791e6f.jpg

DSC02673_zpsbe6a58c1.jpg

DSC02674_zps5727d73a.jpg

DSC02675_zps100ae29a.jpg

DSC02676_zps43b9f192.jpg

DSC01399-kopie-kopie_zps465d04a9.jpg

En dit is een klein gedeelte heb nog veel meer staan. Heb ook net een lego vw bus gekocht met 1332 stukjes dus kan mijn lol nog op met die te bouwen.

Mijn andere geldverslinders zijn auto's (specifiek luchtgekoelde volkswagens) en muziek (ik koop nog veel i.p.v. downloaden :oops: zowel vinyl als cd's, en ik speel een beetje gitaar). Daarnaast was mn tripje naar Japan ook een geldverslindende exercitie :lol:

Mijn vorige auto (een Volkswagen Kever uit '68) helaas moeten verkopen, dat ding roeste weg waar ik bij stond en zou zo'n 5K kosten om hem de APK door te krijgen. Rijd nu Nissan Tupperware - maar er komt zeker nog een Kever in de toekomst!

@Ken: die transformer collectie is errug indrukwekkend - nice!

Ik ben absoluut geen verzamelaar, en gooi eens per 6 maanden spullen die ik niet aangeraakt heb weg.
Word ik rustig van. Voor de rest kook ik ook, vooral desserts en taarten vind ik geinig om te maken.
Een tijdje geleden elke week nog koken voor een select gezelschap van een zogenaamd landen alphabet.
Dus A van argentinie E van Ethiopie . mijn vrouw googled dan de recepten en ik ging ze dan bereiden.

Sinds 3 jaar doe ik ook aan boogschieten, winters in een hal en zomers af en toe een veldtoernooi.
Ik word er dan gewoon uitgelopen door mannen van 60 die gewoon zonder moeite de berg oplopen (is
vaak buitenland). Dan zie je dat je van de hele dag zitten gewoon te weinig beweegt.

esch1_zps24edde54.jpeg
Doelen staan max 60meter, afstand moet je vaak zelf schatten en je vizier op afstellen.
Parcour is per dag 24 doelen..ben je vanaf 09:00 tot 16:00 zoet mee.

ken, Wat een enorme collectie zeg. echt heel vet.
Ooit bij pawn star die kerel gezien die zijn transformer collectie kwijt wilde?

Ik wil me he-man collectie ook weer is neerzetten. Heb wel een gedeelte van de hand gedaan.
Focus me vooral op de 80's toys. Alle prularia er omheen laat ik lekker links liggen.

zooo vet zeg die transformers en star wars collectie Ken.
heel gaaf om te zien.

ik heb echt van alles verzameld.
in het begin Suske en Wiske stripboeken (heb ze nog allemaal tot deel 225 ofzo)
Ook nog de Jerom stripboeken maar heb daar niet zoveel van.
Heb ook nog munten en postzegels verzameld die liggen ook nog ergens.
daarna ben ik begonnen aan het verzamelen van 1:18 model auto's, veel de japanse autos (honda, toyota, nissan etc) maar ook veel amerikaanse autos en de fast & the furious reeks
Heb ze allemaal nog nieuw in doos.

In 2006 ben ik begonnen met het verzamelen van Mortal Kombat figures, inmiddels heb ik van alles van Mortal Kombat, heel veel t-shirts , figures, games, arcadesticks, statues, maar 1 arcadekast, bijna alle games voor elke console, petjes, comics, magazines, zwaarden, maskers, costumes kortom teveel om op te noemen.

Heb het altijd al leuk gevonden om in mooie autos te rijden.
Heb nu een old skool toyota starlet uit 1985 & 1986 en een rover 200 die eruit ziet als een MG ZR en rover 45 die er binnenkort uitgaat zien als een MG ZS
Had hiervoor een Rover 400 die heel dik was van de buitenkant.

Damn, die transformer verzameling is echt ziek! :P

Naast cabs verzamel ik jaren 60/70 soul & funk vinyl, denk dat ik nu rond de 150 platen heb...

Marcooled_79":1zsdwcgr said:
Mijn andere geldverslinders zijn auto's (specifiek luchtgekoelde volkswagens) en muziek (ik koop nog veel i.p.v. downloaden :oops: zowel vinyl als cd's, en ik speel een beetje gitaar). Daarnaast was mn tripje naar Japan ook een geldverslindende exercitie :lol:

Mijn vorige auto (een Volkswagen Kever uit '68) helaas moeten verkopen, dat ding roeste weg waar ik bij stond en zou zo'n 5K kosten om hem de APK door te krijgen. Rijd nu Nissan Tupperware - maar er komt zeker nog een Kever in de toekomst!

@Ken: die transformer collectie is errug indrukwekkend - nice!

Heb zelf nog geen oldtimer gehad maar komt nog wel in de toekomst. Heb veel mooie kevers gezien op meetings maar ben toch iets meer van de busjes alleen zo jammer dat ze zo duur zijn geworden. Ik had 10 jaar geleden een t1 moeten kopen die zijn aardig in waarde gestegen. Rij nu in een seat arosa maar die heb ik geerfd van opa en is een goede auto dus deze lekker oprijden en dan weer een vw.

thanks
heb de meeste gewoon dubbel maar sommige hebben custom paintjobs
zoals deze :
485835_360768797341510_1870086045_n.jpg

en je ziet een zwarte en grijze noob saibot die zijn origineel in 2 kleuren uitgekomen

Back