Ratson
Bullet Dodger
Ik heb dit weekend het genoegen gehad met een van mijn neo-geo matties door te brengen.Het was echt fantastisch en hoop hem echt nog eens te ontmoeten.Hij woont eigenlijk in Missisippi.Link naar topic met foto's:
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=214731
http://www.neo-geo.com/forums/showthread.php?t=214731