What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Onlinemodus Kof XII

Trailblazer

1CC Aspirant
Joined
Jan 8, 2009
Messages
775
Reaction score
0
Location
Breda - NL
Nu, ik heb recentelijk KOF XII voor de 360 aangeschaft en ben ff online gegaan. Wat een belabberde rukmodus is dat dan zeg. Oftewel niemand speelt deze game online (behalve enkel Japanse ninja's) oftwel de soft is gewoon bad. Ook is ie ontzettend traaaaaaaaaaag online, chars lijken luier dan een pamper nu.....

Iemand hier evaring mee en wellicht een oplossing? Tx!
 
trailblazer800":37a84tnm said:
Zijn er ook patches om dit nog te corrigeren of moet ik het hiermee doen?

Als de game opstart, en er wordt niet aangeboden om een patch voor de game te installeren, dan dus helaas niet.. game patches komen automatisch binnen als je verbonden bent met LIVE.
 
Cageman":1dwmdpn7 said:
trailblazer800":1dwmdpn7 said:
Zijn er ook patches om dit nog te corrigeren of moet ik het hiermee doen?

Als de game opstart, en er wordt niet aangeboden om een patch voor de game te installeren, dan dus helaas niet.. game patches komen automatisch binnen als je verbonden bent met LIVE.

Ai, dank iig vd info!!! Ps waar woon je ergens in Breda trwns?
 
Cageman":2s83cfh5 said:
trailblazer800":2s83cfh5 said:
Ai, dank iig vd info!!! Ps waar woon je ergens in Breda trwns?

Prinsenbeek :-)

Ah dat is idd bekend terrein, gaan altijd boodshappen doen daar bij C1000 😉 ik woon zelf id Haagse Beemden (Donk)
 
Mildoe":aea07d5q said:
WTF! hier ook een bekenaar!

You're kidding me! Je profiel zegt Rotterdam. Woon je daar nu?
 
Yes. Ben sinds 2001 ofzo verhuisd naar R'dam.

Maar van oorsprong in de Beek opgegroeid. :)
 
Back
Top