What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Onder de kerstboom lag voor mij

Er ligt bij mij altijd een "jaar" op me te wachten onder de Kerstboom. Vroeger wel leuk, maar nu lijken ze te gaan tellen :mrgreen:
 
Mijn kids een boel lego, playmobil en blue-rays.

Ik heb deze gekregen met allerlei extra's van de goeie sint:

canoow.jpg
 
Umdlye":3vxca16u said:
ben benieuwd wat de kids krijgen voor kerstmis :mrgreen: (voor diegenen met kinderen)

De kids zijn al genoeg verwend met Sinterklaas. Voor kerst liggen er nog wel een paar Skylanders voor ze onder de boom, maar daar blijft het bij.

En voor mij: Bah Humbug.
 
Back
Top