What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Oma koopt oud gebouw in Japan en vind 55 classic arcade cabs

TheAddicT

Arcade Local
Joined
Aug 15, 2013
Messages
56
Reaction score
0
Oma koopt oud gebouw in Japan en vind 55 classic arcade cabs

http://www.geek.com/games/grandmoth...pan-finds-55-classic-arcade-cabinets-1598130/

japan_80s_arcade_08-590x330.jpg


Volgens mij nog niet gepost, bericht van gisteren, Geinig! Veel meer foto's hier: http://www.retrocollect.com/News/property-purchase-in-japan-uncovers-disused-classic-arcade.html
 
Ronnie (Rklok) is nu in Japan met deze deal bezig. Dus grote kans dat al deze kasten naar Nederland komen :)
 
volgens mij stond het ergens te koop voor 8000 dollar en daar kreeg je dan 40 cabs voor of iets dergelijks
 
Eigenlijk is het geen geld he. Maar om dat allemaal uit te zoeken en hier te krijgen, dat is wel een drama
 
sombetzki":2v7m9agu said:
En linkje naar het originele topic;
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=822145

Heb dit van begin af aan gevolgd... Al die Aero cabs, fantastisch!
Zeker, maar ik kan me nog een import herinneren van Psykick en Beatmaster-P (NOS Aero's), en toen was de animo nog redelijk beperkt. Enthousiasme was er wel. En het is inderdaad een gaaf gezicht, zo'n rij met dezelfde cabs.

Er zijn in Japan vast nog tig van dat soort plekken te vinden.. barn finds.
 
Die import actie van Psykick en Beatmaster-P heb ik helaas gemist... had daar graag eentje van gehad, die waren echt heel netjes. Was toen net fresh in de arcade wereld en geen idee van hoe en wat
 
Die Nos Aeros kwamen uit Duitsland, grappige was dat daar ook veel uprights bijzaten en ze waren 220 volt, wel officieel omgebouwd door Sega...
Ik heb nog 4 van die karkassen onder een hoop stof staan :)
 
Karkassen, dan neem ik aan dat ze niet compleet, niet de mooiste en niet werkend zijn? :)
 
rklok":gez7t2i3 said:
Die Nos Aeros kwamen uit Duitsland, grappige was dat daar ook veel uprights bijzaten en ze waren 220 volt, wel officieel omgebouwd door Sega...
Ik heb nog 4 van die karkassen onder een hoop stof staan :)

Ik heb ze gezien... zou mooi projectje maken ;)
 
dus je koopt een gebouw door alleen de buitenkant te bekijken?? een soort veilingpand??
 
Volgens mij woonde ze al in een deel, en kocht ze de rest erbij ofzo.
Ronnie weet het hele verhaal. of AO voor meer info.
 
Back
Top