What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Okami Ps2 famitsu score

R2-2D

1CC Aspirant
Okami (PS2, Capcom): 10 / 10 / 10 / 9 - (39/40)
Ik weet dat je de scores uit de famitsu niet altijd even serieus moet nemen maar deze nieuwe titel uit de capcom stal lijkt me heel tof.

Bizar man, heb de game gespeeld op de TGS vorig jaar en ik vond het niet echt bijzonder ofzo. Maar goed de game is nou al zo lang in developement geweest, ben benieuwd.

Ik heb de TGS Demo in mn bezit gehad en hem kunnen spelen op een omgebouwde PS2 en het lijkt me echt een leuk spel! De stijl is erg origineel en leuk uitgevoerd. Gameplay is tot nu toe van wat ik ervan zag ook erg goed, het verhaal is ietsjes minder alhoewel ik daar nog niet echt over kan oordelen. Nu nog hopen dat hij hier uitkomt :roll:

Ach ja, de Famitsu is een beetje te excited als er een Japanse titel uitkomt waar "men" naar uitkijkt. Zie FFXII en Kingdom Hearts II.

Back