Derrick
Regular Player
Ik heb een werkende OK Baby Cab te koop. Heb er even overgedacht om hem zelf te spuiten maar denk toch maar om hem zo te verkopen. Het is niet moeders mooiste, maar er is zeer zeker iets moois van te maken. De kast werkt gewoon en heeft een 50cent muntproever.
Er zit dus ook de extention bij om hem hoger te maken! Die kan je natuurlijk oko heel makkelijk weer verwijderen.
De monitor heeft een klein beetje last van inbranding (Insert Coin zie foto) maar niet storend. Verder is het beeld nu paars in de hoeken door het vervoeren maar dat kan je oplossen met een degausser. Ik heb een degausser besteld omdat de mijne pleitos was, maar die is nog niet binnen. Als deze volgende week binnen is kan ik die kleuren zelf eventueel maken.
Ik heb geprobeerd eerlijke foto's te maken:
Er zit dus ook de extention bij om hem hoger te maken! Die kan je natuurlijk oko heel makkelijk weer verwijderen.
De monitor heeft een klein beetje last van inbranding (Insert Coin zie foto) maar niet storend. Verder is het beeld nu paars in de hoeken door het vervoeren maar dat kan je oplossen met een degausser. Ik heb een degausser besteld omdat de mijne pleitos was, maar die is nog niet binnen. Als deze volgende week binnen is kan ik die kleuren zelf eventueel maken.
Ik heb geprobeerd eerlijke foto's te maken: