Cageman":3fcxm9a7 said:Er wordt hier steeds meer slap ge-ouwehoerd. Dan gaat het heel hard
Zit te denken om http://www.nozomi-theekransje.nl erbij te nemen![]()
Dat heb je te danken aan AntonMarcosan30":7pfnm4w3 said:Ik voel me hier wel erg door aangesproken :mrgreen: :mrgreen: snap niet waarom?!
Ik heb werkelijk geen idee :mrgreen:. Jaja, ik doe net zo hard mee met het theekransgebeurenDaarnaast gaat dat grappige videotopic als een speer, wie was dat eigenlijk gestart![]()
Da Dude":2kceni9j said:Gezelligheid: nozomi
serieus: jamma+
drama: NeoGeo.com
Saaier dan nozomi: AcadeOtaku
Take your pick.
Haha! Hoewel ze op neogeo.com ook niet echt superlief zijnMarcosan30":1bw85f0o said:Een kleine toevoeging
agressieve boze mensen: shmups forum (my god wat een sfeer daar, af en toe verbale matterij)
Marcosan30":2p05q2me said:Da Dude":2p05q2me said:Gezelligheid: nozomi
serieus: jamma+
drama: NeoGeo.com
Saaier dan nozomi: AcadeOtaku
Take your pick.
Een kleine toevoeging
agressieve boze mensen: shmups forum (my god wat een sfeer daar, af en toe verbale matterij)
En ze zijn dus allemaal nog maagd :mrgreen:sombetzki":1x0uy15l said:Het shmups forum bestaat uit elite, creme de la creme van de shmuppers.
sombetzki":3l74v6b5 said:Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig
En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich
Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi![]()
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is.
Marcosan30":jki61jre said:sombetzki":jki61jre said:Ik kom dr geregeld, maar voornamelijk voor de strategy guides. Staan hoop scoring technieken echt goed en diep uitgelegd. Is wel handig
En het jaarlijkse toernooi van trap15 heb ik nu 2 x aan meegedaan, is wel lachen op zich
Ongelofelijk oefen je zoveel Anton en dan nog onder mij eindigen op het schmuptoernooi![]()
Klopt dus wel dat trainen voor talentlozen is.