Hi All,
De phpBB installatie op Nozomi.nl is iets verouderd; hierdoor gaat registreren niet meer; ook het resetten van je wachtwoord gaat niet meer. Dit komt vanwege de ReCaptcha plugin, en het feit dat deze versie van phpBB niet meer is ondersteund.
Komende dagen zal ik het forum upgraden naar de nieuwe versie.
Groet!
Cageman
De phpBB installatie op Nozomi.nl is iets verouderd; hierdoor gaat registreren niet meer; ook het resetten van je wachtwoord gaat niet meer. Dit komt vanwege de ReCaptcha plugin, en het feit dat deze versie van phpBB niet meer is ondersteund.
Komende dagen zal ik het forum upgraden naar de nieuwe versie.
Groet!
Cageman