What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI TAG TOURNAMENT (PICS)

beau

Pattern Reader
Joined
Apr 24, 2010
Messages
2,002
Reaction score
0
Zo wat een top dag, ik wou iedereen bedanken voor het mogelijk maken van deze dag 8)
Het was top en de Hoofdprijs is naar Amsterdam!! :mrgreen: Nasi schijf heeft de ultimate nozomi joystick gewonnen.
wie had dat gedacht het was top bedankt iedereen.
hier zijn wat pics enjoy
P1090786_zpscb0b638e.jpg

DSC03832_zps4053b9e8.jpg

DSC03899_zpse4babef1.jpg

Doc81 en beatmaster-p
DSC03881_zpsae99cdd7.jpg

De champ, nasi schijf en beau en naomifreakster
DSC03876_zps0d735c27.jpg

Hasan
DSC03839_zps8cce50ca.jpg

DSC03827_zpsf139260b.jpg

DSC03828_zpsa7e7e2ba.jpg

Starwars podracer
DSC03834_zps218de622.jpg

DSC03833_zpse8738296.jpg

DSC03836_zps1211737d.jpg

DSC03838_zpsa8ef94b3.jpg

DSC03845_zps9870978e.jpg

DSC03850_zpsd2b1f727.jpg

DSC03851_zps7dfa22d2.jpg

DSC03853_zps503e4a21.jpg

DSC03855_zps0ba9a37a.jpg

DSC03857_zps8f095327.jpg

DSC03860_zps50812924.jpg

DSC03864_zps9c6b889c.jpg

DSC03863_zps2d701ae0.jpg

DSC03865_zps0c5ff17c.jpg

DSC03866_zpsbd437d53.jpg

DSC03873_zpscb4f1fb8.jpg

DSC03875_zps5e1c7f2a.jpg

DSC03870_zps7ecd4c4c.jpg

DSC03868_zpsd8864252.jpg

DSC03878_zps8b5ebf46.jpg

lekker eten was erg goed
DSC03883_zps8bdd48e7.jpg

DSC03842_zpscdfe277a.jpg

DSC03884_zps933eb4c9.jpg
 
Doggystyle you had to be there !! Je hebt wat gemist man!!


God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja het was echt vet, mooi dag, leuk om ook eens wat andere leden te zien dan de vaste kliek. Verder was het ook goed georganiseerd. Goed eten, gezellig mensen, leuke spellen. Damn.. wanneer gaan wij weer?
 
Was echt een superdag heb me weer goed vermaakt. Weer veel mensen gesproken en veel games gespeeld. Ben echt happy met mijn highscore op After burner heb wel een beetje geoefend maar had het niet verwacht.
We hebben als damesteam hard gevochten :lol: en zijn blij dat we hebben meegedaan.
Hierbij mijn foto's heb ze bewust zonder flits gemaakt voor de sfeer.
event22_zps9fd789dc.jpg
event21_zpsae8d170d.jpg
event18_zpsed2550af.jpg
event17_zpse6a652b1.jpg
event15_zpsb001c6cc.jpg
event14_zpsab367ae5.jpg
IMG]http://i454.photobucket.com/albums/qq270/ratson172/NGC/tournament/event12_zpsab0cf56b.jpg[/IMG]
event09_zpsb1ce71d2.jpg
event08_zps167b3e98.jpg
event07_zpsc4a00cdc.jpg
event05_zps03186c7a.jpg
event04_zps493d95c3.jpg
IMG]http://i454.photobucket.com/albums/qq270/ratson172/NGC/tournament/event02_zpsfc418569.jpg[/IMG]
event01_zpsdd73be10.jpg
 
thanks trail, niet alle credits gaan naar mij vwbabe84 heeft ook haar aandeel geleverd.
en sommige pics zijn van nasi schijf :mrgreen:
 
Jaaa, da's niet zomaar een prijs! Wie wil dit nou niet ;)
 
Sphere":34rmk2dp said:
Ja het was echt vet, mooi dag, leuk om ook eens wat andere leden te zien dan de vaste kliek. Verder was het ook goed georganiseerd. Goed eten, gezellig mensen, leuke spellen. Damn.. wanneer gaan wij weer?
Zo word Zoetermeer toch nog leuk!! YIIIIIIIIHAAAAAAAA..
 
ik vind dat je er aardig opstaat volgende maar een groothoek lens
dan pas je er beter op :mrgreen:
 
Back
Top