What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Soundtrack playlist

Ken

High Score Hunter
Reaction score
0
Welke game soundtracks zijn jullie op dit moment aan het besluiteren?

Met de komst van dat Galbadia Hotel is het nu natuurlijk helemaal simpel om soundtracks te luisteren, dus misschien kunnen we leuke ideetjes opdoen en wat hidden gems vinden. Ik zoek me persoonlijk de takke naar een Gundam Destiny Seeds soundtrack, er staan er wel een paar op Galbadia, maar ik zoek een soundtrack van een reclame toen ik in Japan was, dat nummer gaat maar niet uit m'n hoofd.

Anyway, op dit moment luisterd deze jongen naar het super foute Neo Geo Super Live concert. Gouden tip voor mensen die niet in het bezit zijn van de Japanse Onimusha 2 is de soundtrack van Hotei: Russian Roulette, zal niet zo moeilijk zijn om te vinden op de Onimusha 2 soundtrack.

Ik ben nog steeds naar de OST's van Rez en Lumines aan het luisteren. Op laatst genoemde staan maar een paar coole nummers maar desalniettemin blijft het een toffe CD.

Daarnaast vind ik de soundtrack van Streets of Rage 2 ook nog wel erg lekker en oldschool

Espgaluda soundtrack is een aanrader dudes

Ik heb al tijden niet meer naar game music geluisterd....was een fervent fan van 2001-2003. Had zeker zo'n 100 game music albums gekocht in die tijd.

Ik weet niet wat het Galbadia Hotel is, maar ik heb al jaren zo'n beetje alle soundtracks die ooit zijn uitgebracht tot mijn beschikking via via.

Wat zeer aan te raden is: Metal Black The First Arrange.

Ik had de SF3TS OST er op staan. Ik heb hem ook origineel (zit bij de strategy guide) maar die zuigt dus qua kwaliteit (en ook minder tracks).

ESPgaluda OST heb ik ook wel, is erg goed. Dan kan ik de SFZ3 OST nog aanraden (Serieus, I love it) en de Soul Edge OST. En de Technosoft sounds..

Sega Rally soundtrack, vrij fantastisch.

galbadia hotel heeft alleen maar korte samples voor de download of doe ik iets fout? ;)

Oh nee ik heb het al.

haha ik heb am2logo.mp3 gedownload van de Virtua Fighter 1 soundtrack. Die pleur ik in mijn telefoontje als opstart geluidje.. ownage! xD

ManoRevolver":2efknabk said:
Ik vind zelf de ost van Matrimelee erg tof.

Hahaha ja man, ik heb de game op mn aes, jap versie, echt goeie tunes!

Als we toch met neogeo bezig zijn...pulstar en blazing star hebben beide een dope soundtrack.

Omg, ik vergeet Jet Set Radio (Future!)

Heerlijke soundtrack :D

Technosoft Game Music Collection Volume 07 ~ Reincarnation

MEESTERLIJK!

Thunderforce 4 arrange en blast wind ost is dit trouwens....vette shit!

TF5 heeft ook wel een lekkere soundtrack. Is volume 10 - Technology.

Twinkle Star Sprites overigens ook wel.

R-Type":3tbtc6eq said:
TF5 heeft ook wel een lekkere soundtrack. Is volume 10 - Technology.

Twinkle Star Sprites overigens ook wel.

Ja, ik heb volume 1-15 maar meteen gepakt haha :lol:

Steel of Destiny, Rising blue lightning, A3 en Cyber Cave vind ik het best bij TF5. Ik had de game al, daar zijn ze ook van te rippen \o

Overigens is de muziek van Batsugun ook zeer catchy (vooral de Saturn remixes) maar die lijkt niet op de site te staan.

Ik heb toevallig vandaag guardian force in de mail gekregen, maar ik kan die soundtrack niet ervan rippen.....

dan is ie niet redbook. Geeft ie maar 2 tracks aan bij bios menu of cd player?

Trouwens hij is al genoemd.. maar die van ESPgaluda is echt goed mensen, get it! Gentle Voice = heel erg chill. Overigens nog een tip: Cotton 2: Magical night dreams (ik moest aan Guardian Force/ Success denken ;D). Daarvan zijn 3, 4 en 7 best wel catchy.

Ja een date en een audio track met japanse bullshit. Jammer, want ik heb 2 tracks van de game en die zijn echt vet...

Die Japanse bullshit zegt: "Do not play the first track in a CD player"

:)

Ik heb GF helaas niet, en ook geen mp3's ervan.

Back