Ken
High Score Hunter
And the winner is....
Gungrave!
Vanwege de moeite die hij in zijn post heeft gestoken, de aardige visuele ondersteuning en natuurlijk zijn verdere goede bijdrage op het forum sinds we gestart zijn.
Voor de mensen die niet hebben gewonnen, volgende keer beter.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prijsvraag met 10 dagen verlengd, op 10 oktober is de deadline!
Hoe kun je beter een forum beginnen dan met een leuke prijsvraag.
Ik heb op de Tokyo Game Show een wat leuke promotie stuff meegenomen om jullie mee te verblijden.
Het gaat om de officiele guide van de TGS 2005, de software folders met de games van de show van Sony en Microsoft, een Namco promo cd, 3 Namco folders over mobiel gamen, 2 leuke blaadjes van Famitsu en dit alles wordt geleverd in een coole Namco tas van de TGS.
Ik heb natuurlijk even een foto gemaakt, zodat je kunt zien wat je kunt winnen. Als klap op de vuurpijl zal de winnaar ook nog eens de nieuwste 'forum member of the month' worden op de main page van nozomi.nl!
Om in het bezit te komen van deze exclusieve stuff en member of the month the worden (als je dat niet wilt moet je het maar aangeven) moet je de volgende vraag op een zo orgineel mogelijke manier beantwoorden:
Wie is jouw favoriete gameproducer en waarom?
Je mag er van alles bijhalen, de gekste streken uithalen met photoshop en desnoods ga je kreatief met kurk in je garage. Natuurlijk kun je ook een leuk verhaaltje maken over jouw producer, maar een leuk tekeningetje of desnoods een gedicht zijn ook allemaal best.
Het is een simpele vraag, maar het is aan jou er iets cools van te maken.
Plaats jouw antwoord, verhaal of creatie gewoon hier in deze topic.
Na deze deadline zullen Mildoe, Rano en ik democratisch besluiten welke forum member heeft gewonnen. Dit om verdenkingen van vriendjespolitiek uit te sluiten en natuurlijk meerdere meningen te hebben over ingezonden replies. Have fun, maak er wat moois van en doe je best van deze eerste prijsvraag eeuwige roem te vergaren op het forum!
Prijsvraag met 10 dagen verlengd, op 10 oktober is de deadline!
Ken
Gungrave!
Vanwege de moeite die hij in zijn post heeft gestoken, de aardige visuele ondersteuning en natuurlijk zijn verdere goede bijdrage op het forum sinds we gestart zijn.
Voor de mensen die niet hebben gewonnen, volgende keer beter.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prijsvraag met 10 dagen verlengd, op 10 oktober is de deadline!
Hoe kun je beter een forum beginnen dan met een leuke prijsvraag.
Ik heb op de Tokyo Game Show een wat leuke promotie stuff meegenomen om jullie mee te verblijden.
Het gaat om de officiele guide van de TGS 2005, de software folders met de games van de show van Sony en Microsoft, een Namco promo cd, 3 Namco folders over mobiel gamen, 2 leuke blaadjes van Famitsu en dit alles wordt geleverd in een coole Namco tas van de TGS.
Ik heb natuurlijk even een foto gemaakt, zodat je kunt zien wat je kunt winnen. Als klap op de vuurpijl zal de winnaar ook nog eens de nieuwste 'forum member of the month' worden op de main page van nozomi.nl!
Om in het bezit te komen van deze exclusieve stuff en member of the month the worden (als je dat niet wilt moet je het maar aangeven) moet je de volgende vraag op een zo orgineel mogelijke manier beantwoorden:
Wie is jouw favoriete gameproducer en waarom?
Je mag er van alles bijhalen, de gekste streken uithalen met photoshop en desnoods ga je kreatief met kurk in je garage. Natuurlijk kun je ook een leuk verhaaltje maken over jouw producer, maar een leuk tekeningetje of desnoods een gedicht zijn ook allemaal best.
Het is een simpele vraag, maar het is aan jou er iets cools van te maken.
Plaats jouw antwoord, verhaal of creatie gewoon hier in deze topic.
Na deze deadline zullen Mildoe, Rano en ik democratisch besluiten welke forum member heeft gewonnen. Dit om verdenkingen van vriendjespolitiek uit te sluiten en natuurlijk meerdere meningen te hebben over ingezonden replies. Have fun, maak er wat moois van en doe je best van deze eerste prijsvraag eeuwige roem te vergaren op het forum!
Prijsvraag met 10 dagen verlengd, op 10 oktober is de deadline!
Ken