What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Ken

High Score Hunter
Pics online! * Pics online! * Pics online!

19 november is het dan weer zover, de K-1 strijkt neer in de Tokyo Dome en hier op Nozomi.nl ga je een verslag lezen en de foto's bekijken, want ik ga d'r naartoe (moehaha!).
Op de link hieronder kun je het programma bekijken, zoals je kunt zien is het deelnemersveld behoorlijk sterk met Bonjasky, de Koreaanse reus Choi (die forumlid GWAR en ik een maandje terug nog door Tokyo zagen lopen), Le Banner, Aerts, Musashi etc.

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/top685.htm

remy_bonjaski.jpg
VS
hong_mam_choi.jpg

Remy Bonjaski VS Hong Mam Choi
ray_sefo.jpg
VS
semmy_schilt.jpg

Ray Sefo VS Semmy Schilt
jerome_le_banner.jpg
VS
peter_aerts.jpg

Jerome le Banner VS Peter Aerts
musashi.jpg
VS
ruslan_karaev.jpg

Musashi VS Karaev
Zijn er nog meer K-1 liefhebbers op het forum en wordt het toevallig nog uitgezonden in Nederland?
 
K1 is zo gaaf. Begin 2006 ga ik er ook heen. Alle vier de gevechten lijken me erg spannend, ze hebben het wel goed uitgekozen. Op eurosport 2 wordt het uitgezonden, maar die zit alleen in van die speciale paketten :(
 
Word ook gewoon op de normale Eurosport uitgezonden hoor.
Ben benieuwd naar het verslag. K1 is wilde shit!
 
ManoRevolver":2oepcxh1 said:
Word ook gewoon op de normale Eurosport uitgezonden hoor.
Ben benieuwd naar het verslag. K1 is wilde shit!

Inderdaad, wij hebben de normale Eurosport en daar worden de volledige wedstrijden uitgezonden(af en toe Live vanuit Tokyo oid) van de K-1.
Erg leuk om te zien, en hopelijk doet Schilt het goed! Go Nederland!

Trouwens, ik ben toch eigenlijk echt van mening dat Nederland echt een boks/kickboks land is.. Jullie ook of denken jullie daar totaal anders over?
 
Inderdaad, wordt gewoon op Eurosport uitgezonden.

Trouwens, dit is de Grand Final. Bonjasky op herhaling en op naar de 3e titel?

Ik zet mijn geld i.i.g op Semmy Schilt. De gast is niet alleen groot maar kan ook nog eens echt vechten (in tegenstelling tot zo'n Choi)

Jammer dat Kaohklai er niet bij is. Meestal wel spektakel.
 
GWAR":3nh3rizm said:
Inderdaad, wordt gewoon op Eurosport uitgezonden.

Trouwens, dit is de Grand Final. Bonjasky op herhaling en op naar de 3e titel?

Ik zet mijn geld i.i.g op Semmy Schilt. De gast is niet alleen groot maar kan ook nog eens echt vechten (in tegenstelling tot zo'n Choi)

Jammer dat Kaohklai er niet bij is. Meestal wel spektakel.
Ik gok ook op Schilt, anders op Aerts... Ziet er misschien pro-NL uit maar ik vind dat toch 2 erg goede vechters, vooral Schilt =D
 
Die Choi heeft toch Sapp uit de grand final gehouden? Lachen was dat wel.

Ik hoop dat Aerts wint, die heeft sinds zijn laatste overwinningen veel pech gehad.
 
Cool dat je erheen gaat Ken. Ik ben ook een groot fan. Die wedstrijd van Sapp vs Choi was idd erg gaaf om te kijken, niet zozeer omdat er goed gevochten werd, maar gewoon omdat het spektakel is. Sapp komt wel met meer drama op dan Choi, dat leek mij zeer tof voor de finale, maar Choi is toch wel de beter vechter met zijn kniewerk. Ik vindt het leuk dat Nederlanders het goed doen, maar het moet niet teveel overheersen, zoals bijvoorbeeld nu gebeurd in de darts, daarom ben ik toch wel blij dat Hoost niet meer meedoet.

Aerts zal het denk ik niet redden, gun het hem wel, maar hij heeft teveel blessures en tegen een beuker zoals lebanner loopt hij geheid weer tegen een blessure op.

Bonjalsky zal het denk ik ook niet redden, sinds die de tweede title heeft gehaald lijkt mij minder gemotiveert en komt er neit zoveel dreigingvan hem. De flying knee tegen Choi doen lukt gewoon niet, dus daar moet hij zeker iets op vinden, lukt dat, dan kan hij winnen, maar anders zie ik choi toch als de winnaar.

Ray Saffo vs sem Schilt kan imo alle kanten op gaan. Saffois een goed e vechter en ook Schilt kan er wat van. Schilt moet imo nog wel wat aan krachttraining doen, want zijn klappen en schoppen kunnen harder.

Musashi is Japans hoop in bange dagen. Karaev ken ik niet dus dat is afwachten. .Als Kareaev goed is en voorbij Musashi komt kan hi wel all the way gaan.

van deze mensen denk ik dat lebanneer de winnaar zal zijn, want het is de meest alroudnd vechter en heeft veel ervaring en veel kracht.

Eurosport zendt de finale meestal niet live out (mss eurosport 2 wel) ze wachten meestal een paar weken.
 
Met een beetje corruptie hier en daar en een minder gemotiveerde Remy zal Musashi wel winnen denk ik.

Die arbitrage soms.. niet te geloven.
 
Oh my fucking god ik heb me ticket. Op het veld niet ver van de ring, waar het natuurlijk helemaal fucking los gaat. Dat worden leuke plaatjes met de nieuwe Nikon D50 camera.
 
R-Type":2c2uevqr said:
Met een beetje corruptie hier en daar en een minder gemotiveerde Remy zal Musashi wel winnen denk ik.

Die arbitrage soms.. niet te geloven.

De arbitrage vind ik op zich wel meevallen, het gaat niet alleen om het aantal klappen, maar ook om het aantal rake klappen. De commentator overdrijft vaak, waardoor mensen ook gaan denken dat er iets niet klopt. Soms kan een oordeel ook positief uitvallen, zoals de wedstrijd een paar jaar geleden van Aerts tegen Ichnochov. Ik vond ichnachov veel beter, maar toch ging Aerts door

cool Ken, nog maar een weekje. Geloof dat wij het ergens in december kunnen zien.
 
GWAR":34zdwav2 said:
Inderdaad, wordt gewoon op Eurosport uitgezonden.

Trouwens, dit is de Grand Final. Bonjasky op herhaling en op naar de 3e titel?

Ik zet mijn geld i.i.g op Semmy Schilt. De gast is niet alleen groot maar kan ook nog eens echt vechten (in tegenstelling tot zo'n Choi)

Jammer dat Kaohklai er niet bij is. Meestal wel spektakel.


Eurosport geweldige zender vooral als het om commentaar met voetbal gaat!!!! Maar goed tis goed dat er hier iig wat van te zien is!!!
 
DAY":38klugqd said:
R-Type":38klugqd said:
Met een beetje corruptie hier en daar en een minder gemotiveerde Remy zal Musashi wel winnen denk ik.

Die arbitrage soms.. niet te geloven.

De arbitrage vind ik op zich wel meevallen, het gaat niet alleen om het aantal klappen, maar ook om het aantal rake klappen. De commentator overdrijft vaak, waardoor mensen ook gaan denken dat er iets niet klopt. Soms kan een oordeel ook positief uitvallen, zoals de wedstrijd een paar jaar geleden van Aerts tegen Ichnochov. Ik vond ichnachov veel beter, maar toch ging Aerts door

cool Ken, nog maar een weekje. Geloof dat wij het ergens in december kunnen zien.

Ik vond die Finale anders wel heel verdacht, en ook was er een match van Aerts tegen zo'n Amerikaan en die Amerikaan zelf keek ook raar op en dat ie nog verder moest, want hij was veel slechter.
 
Het is gewoon zo dat iedereen (met name de japanners) jaloers zijn op onze vechters, omdat we nu eenmaal de beste zijn.
 
Ja volgens mij hebben Aerts, Hoost en Bonjaski samen iets van 8 maal de K1 Final gewonnen de laatste 10 jaar. Dat wil wel even iets zeggen.
 
Daarop quote ik mij dan nog even, zoals ik al zei;
Gungrave":3p3cuxtf said:
ManoRevolver":3p3cuxtf said:
Word ook gewoon op de normale Eurosport uitgezonden hoor.
Ben benieuwd naar het verslag. K1 is wilde shit!

Inderdaad, wij hebben de normale Eurosport en daar worden de volledige wedstrijden uitgezonden(af en toe Live vanuit Tokyo oid) van de K-1.
Erg leuk om te zien, en hopelijk doet Schilt het goed! Go Nederland!

Trouwens, ik ben toch eigenlijk echt van mening dat Nederland echt een boks/kickboks land is.. Jullie ook of denken jullie daar totaal anders over?

Nederland is gewoon een enorm goed kickboks land, we behoren zeker tot de top. En voor een klein landje als Nederland vind ik dat echt een enorm goede prestatie, zeer goed imo. :)
 
Als iemand uitzendtijden/dagen heeft hiervan hoor ik ze graag, heb al even op internet/eurosport pagina gekeken, maar kon tot op heden niets bruikbaars vinden (uitzendtijden van maard/april :roll: )....
 
Het was zeer zwaar heftig vanavond, echt helemaal te gek.
Binnenkort een Shitload aan pics online, hier zijn de uitslagen!

UITSLAGEN!

Kwart Finale

Remy Bonjasky wint van Chi op beslissing (slappe partij)
Sem Schilt wint van Sefo op beslissing (Sefo kansloos en te snel moe)
Peter Aerts wint van le Banner op beslissing, vervangen door Feisosa dmv een gebroken rib (instant classic, mooie match 4 ronden)
Musaschi wint van Kareav op beslissing (schandalige beslissing, Kareav liet het meest spectaculaire knokken zien deze avond, liet Musashi alle hoeken van de ring zien. Toch vierde ronde waarin Musashi weer klappen kreeg, maar toch won. Verbazingwekkend.)

Reserve gevechten
Feisosa wint van Goodridge (niet bijzonder)
Badhr Hari wint van Stefan Leko (verschrikkelijk knock out, vol met de hak op de kaak, Leko moest met brancard worden afgevoerd)

Halve finale
Peter Aerts wordt vervangen door Feisosa dmv een gebroken rib (zonde)
Sem Schilt wint van Remy Bonjasky op Ko (Bonjasky kansloos)
Feisosa wint van Musachi op Ko (boontje komt om ze loontje)

Finale
Sem Schilt wint van Feisosa op KO (helemaal terecht, Schilt gewoon de beste vanavond)

Winnaar en K1 wereldkampioen Sem Schilt
 
Back
Top