What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nozomi internationaal

RoOd

Shmup Veteran
Joined
Sep 18, 2005
Messages
1,260
Reaction score
0
Location
Haarlem
misschien een idee om een engelstalig gedeelte aan te maken?
denk dat er best wat hardcore buitenlandse fans hier mee willen praten maar door de taal niet mee kunnen komen... just a thought :)
 
Als er hier internationale members zich aanmelden doen ze dit 9 vd 10 keer om wat te verpatsen om vervolgens weer maanden niet te komen. Geen probleem, maar uiteindelijk kunnen die beter terecht op Arcadeotaku, dit is en blijft een Nederlands forum.
 
Denk dat dit overbodig is want de meeste van ons zitten toch allemaal al op AO. Is niks mis met een NL only forum vindt ik.

Edit: Was net iets te laat met m'n comment. Volledig eens met Ken.
 
Ken":2revbr98 said:
Als er hier internationale members zich aanmelden doen ze dit 9 vd 10 keer om wat te verpatsen om vervolgens weer maanden niet te komen. Geen probleem, maar uiteindelijk kunnen die beter terecht op Arcadeotaku, dit is en blijft een Nederlands forum.

duidelijke praat :)
 
Back
Top