What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

Bjt":1ivza1g3 said:
8) 8) 8) Ik kan niet wachten, Om het eindelijk het orgineel te spelen. Very good done you guys TOP!!!

Waar was je nou man ;)

Psykick":1ivza1g3 said:
Hebben we het hier over Ratson, onze one and only (Pot)racer :mrgreen:

Potracer, Rat-Racer. Gaat de goede kant op :D
 
A.s. vrijdag is het NGC gesloten i.v.m. de voorbereidingen voor het Nozomi Tag Tournament op zaterdag!
 
A.s. vrijdag is het NGC gesloten, a.s. zaterdag zijn we wel open. Voor een keer dus op zaterdag i.p.v. vrijdag!!
 
Laatste reminder voor vanavond! Voor een keer zijn we op zaterdag open, komt allen!
 
A.s. vrijdag zijn we gesloten i.v.m. de Kerstdagen.
Vrijdag 4 januari is er vanaf 19:00 uur in het NGC de eerste officiele nieuwjaarsborrel!

Er is geen immers betere manier om het nieuwe jaar in te gaan met een potje gamen en een glaasje bubbels.

Tot dan allemaal!
 
Vind het jammer had wel gekund maar heeft ratson geluk dat hij het niet hoeft te missen. Tot volgende week als jullie dan wel open zijn. :)
 
Schitterend initiatief dit. Jammer dat het voor deze Belg wat te ver is om mij lid te maken, maar mss dat ik er ooit wel eens geraak.
 
Back
Top