10 october zou de GGXXAC release zijn voor psn en xbl. Later komt er een patch die de game dan GGXXAC+R maakt.doc81":1aavyird said:Qko, vraagje aan jou, aangezien jij de GG expert bent, weet jij toevallig wanneer ggxxac voor xboxlive arcade nou eindelijk uitkomt?? Zo moeilijk is het toch niet om te porten?? Of wel soms voor die microsoft gasten??
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
doc81":3f04u6au said:Of wel soms voor die microsoft gasten??
loempiavreter":rryzdt2y said:Ik heb interesse om te joinen, is het heel actief daar elke vrijdag? Zijn er misschien ook mensen aanwezig met verstand van repareren van PCB's met defecten? En die ook interesse hebben om er na te kijken?
loempiavreter":16shvnjs said:Ik heb interesse om te joinen, is het heel actief daar elke vrijdag? Zijn er misschien ook mensen aanwezig met verstand van repareren van PCB's met defecten? En die ook interesse hebben om er na te kijken?
Ken":50a0andq said:Bam! Virtua Cop 3 in the !#$%@#@$ house!
![]()
Ken said:Bam! Virtua Cop 3 in the !#$%@#@$ house!
:mrgreen:
Sphere":1zqu0nrm said:Ken":1zqu0nrm said:Bam! Virtua Cop 3 in the !#$%@#@$ house!
![]()
Die rode puntjes op de ruggen maken mij een beetje nerveus. Worden deze 2 gedwongen om dit spel te spelen? :lol:
Mag ik daar nog even aan toevoegen dat ik het erg relaxed vond vanavond. Bedankt voor de uitnodiging, ik zal mij binnenkort officieel lid gaan maken. Jullie hebben nog niet het laatste van mij gezien 8)