What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NOZOMI GAME CENTER

Ratson":1fjrbikw said:
Heeft er al iemand een topic op ArcadeOtaku gemaakt? Gewoon om het effe in te wrijven :D

Tis een beetje stil daar swso, alleen nog wat analiteit over seimitsu buttons en shit, echt heel vermoeiend..

voor de rest wat buy en sell activiteit etc.. we sparen ons de moeite
 
Dacht al dat het aan mij lag, er staan idd belachelijk veel buy/sell topics de laatste tijd.
Pics van het gamecenter zouden een motivatie kunnen zijn ;)
 
Over de FFB van de Daytona.
Volgens mij had ik deze op het max van de max gezet. (Voordat Arjan hem hier ophaalde)
Daarom zal hij het wel zo heavy aanvoelen.

Je wordt gewoon moe in je armen en polsen van dat ding.
Rekening mee houden als je nog met de auto naar huis moet tuffen :o
 
Gruwelijke toko! Ik ben er gisteren geweest. Goed om eens de gezichten te zien achter de nicknames.
Die daytona stond lekker afgesteld. Hij was zwaar maar ik heb 'm eigenlijk nog nooit anders gespeeld dan op die stand.
Die ex-conferencecall setup met die 2 schermen was ook echt baas.
 
Het NGC is vanaf heden op vrijdag geopend. U bent allen nog steeds van harte welkom, vraag in PM even om adres.

Cool dat je er gisteren was Jinxz, snel lid worden! :)
 
Gaaf zeg!

Is een ouwe lul van 40 ook welkom?
Wel grappig aangezien ik zelf al tijdje met het idee rondloop een arcade te starten in Zoetermeer alleen maar om dat gevoel van vroeger weer te voelen.
Ik vind het echt geweldig wat jullie doen en ik zal eens gaan nadenken hoe ik jullie een handje kan helpen.

Tot snel in het NGC
 
Er schijnen nog wel wat meer oudere jongeren rond te lopen, dus je bent van harte welkom :)

Ben benieuwd wat je er van vind volgende week!
 
Ken":3mh2p5a9 said:
Er schijnen nog wel wat meer oudere jongeren rond te lopen, dus je bent van harte welkom :)

Ben benieuwd wat je er van vind volgende week!
Ow, gelukkig maar :)

Ik ben ook heel benieuwd, jammer dat het maar 1 dag per week open is :)
 
NaomiFreakster":2zpjnoqo said:
Gaaf zeg!

Is een ouwe lul van 40 ook welkom?
Wel grappig aangezien ik zelf al tijdje met het idee rondloop een arcade te starten in Zoetermeer alleen maar om dat gevoel van vroeger weer te voelen.
Ik vind het echt geweldig wat jullie doen en ik zal eens gaan nadenken hoe ik jullie een handje kan helpen.

Tot snel in het NGC

Ik ben ook 40 :D en bijna elke week aanwezig.
 
Alhoewel ik er nog niet ben geweest - en het hele Game Center nog nooit heb gezien - heb ik wel een tof idee. Op Tweakers.net is er al een paar weken een nieuw item waarbij Tweakers hun verzameling of hobby laten zien. Hier word dan een gehele videoreportage van gemaakt.

Niet alleen staat het Game Center er dan goed op, het zou ook direct een unieke reportage zijn. Wat ik tot nu toe heb gezien was maar matig qua onderwerp. Ik denk dat dit een aardige hit zou kunnen zijn.

Niet alleen het Game Center in beeld, maar ook de liefhebbers, members en personen die Arcade nog een warm hart toedragen.

Ze zoeken nog onderwerpen op Tweakers voor hun items (exacte link heb ik niet bij de hand)
 
beau":sgrzemwy said:
ik heb het gezien die dude heeft volgens mij echt alles

Ik denk dat menig forum member hier een imposantere collectie heeft dan de persoon in het laatste filmpje van Tweakers.
 
Guilty Gear Accent Core Plus R draait op Sega RingEdge 2 hardware, momenteel nog onvindbaar en al helemaal onbetaalbaar voor onze kleine (maar trotse) arcade. We hebben helaas nog geen RingEdge/RingWide, laat staan RingEdge 2 :mrgreen:
 
Cageman":1yp1evq5 said:
Guilty Gear Accent Core Plus R draait op Sega RingEdge 2 hardware, momenteel nog onvindbaar en al helemaal onbetaalbaar voor onze kleine (maar trotse) arcade. We hebben helaas nog geen RingEdge/RingWide, laat staan RingEdge 2 :mrgreen:

Niet? Dat moet een geintje zijn! :mrgreen: :mrgreen:
 
Back
Top