Da Dude
Nozomi Elite
Geld komt eraan, alleen niet deze maand. Maar lid wordt ik zeker. :mrgreen:
Ken":3pvmzg6r said:You're the man G.! Nu nog je vrouw er van overtuigen lid te wordenRatson":3pvmzg6r said:maak morgenochtend geld over.![]()
studentzki":22tmc2px said:Supervet jongens! Alleen jammer dat het dik 2,5 uur rijden is voor mij...![]()
Da Dude":23qw84rg said:Iemand een idee om vanuit het oosten wat te regelen met gezamelijk vervoer. Ik denkt dat meer mensen graag willen, maar niet zo ff kunnen. tijd voor een leaseauto![]()