De groupbuys zullen vanuit het NGC subforum worden gecommuniceerd.Bigbadthomazzz":2tg9qm8u said:Ken":2tg9qm8u said:- Toegang tot NGC Group Buys
Betekend dit dat ik vanaf nu ngc lid/betalend lid moet zijn om mee te kunnen doen aan groupbuys?
Bjt":38sbyn5n said:Payment send for contribution
We hebben de taken uiteraard onderling verdeeld. Cageman is bijv. van de financieen (noem het penningmeesterDerrick":16fitb57 said:Is er een indeling wie wat doet? Zoals penningmeester etc...?
Zo hebben we er nog niet echt naar gekeken, maar zo zou je het misschien wel kunnen zeggenDerrick":16fitb57 said:is het idee achter deze stichting het behoud van arcade machines?
Zoals Hasan al zei zal het lang duren voordat er sprake kan zijn van winst. Wat we in ieder geval zeker weten is dat er de komende periode nog veel meer hardware (cabs, consoles etc. etc.) bij zal komen en dat we nooit een cent winst in onze eigen zak zullen steken.Derrick":16fitb57 said:Wat wordt er gedaan met eventuele winst? Ik bedoel stel er zijn genoeg leden om het het pand etc. te betalen. En er is over, wordt dit dan geinvesteerd in nieuwe arcade machines?
Zoals je in de vierde foto kunt zien zit er naast het 'kantoor' gedeelte waar de cabs zelf staan een enorme loods bij. Meer dan genoeg ruimte voor een lid om zijn (extra) cabs te stallen. Je zult begrijpen dat je collectie van 40 old timers misschien wat veel isDerrick":16fitb57 said:Hoe zit het met de opslag, hoeveel kasten kan ik kwijt? maw hoeveel m2 hebben we het pp over?
We zullen zien hoe dit zal gaan lopen, maar ik verwacht dat de mensen die nu met de groupbuys hebben meegedaan toch ook echt wel lid zullen worden, daar maken we ons geen zorgen overDerrick":16fitb57 said:Ik snap dat je lid worden aantrekkelijk wil maken door dingen als groupbuys voor leden te doen maar is dat verstandig? Wat als je in het begin te weinig leden hebt? Dan zijn groupbuys duurder dan ze zouden zijn als je niemand zou uitsluiten? Is het niet verstandiger om leden voorrang te verlenen?
You're the man G.! Nu nog je vrouw er van overtuigen lid te wordenRatson":1ve8ze0i said:maak morgenochtend geld over.