What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Ashtrays

waiwainl":27pakd62 said:
Kun je hem beter hier halen: http://www.sk8tokyo.com/shmup/other.htm
$25 ex porto.

Heb ik ook gedaan. Ziet er gaaf uit en prima delivery.
Goedkoper krijg je ze toch niet snel.

Damn!
Alle uitvoeringen out of stock!

Ook even een mailtje gestuurd en kreeg deze reactie terug:
Sorry - I dont have any, and I dont know when or how to get more. I will remove them from the site tonight.
 
Een mooie nozomi asbak is nooit weg. Meteen die nozomi tokens erbij laten maken.

Heb nog wel geen cab maar de basis kan je maar vast hebben :)
 
PascalP":2e8gf8yq said:
waiwainl":2e8gf8yq said:
Kun je hem beter hier halen: http://www.sk8tokyo.com/shmup/other.htm
$25 ex porto.

Heb ik ook gedaan. Ziet er gaaf uit en prima delivery.
Goedkoper krijg je ze toch niet snel.

Damn!
Alle uitvoeringen out of stock!

Ook even een mailtje gestuurd en kreeg deze reactie terug:
Sorry - I dont have any, and I dont know when or how to get more. I will remove them from the site tonight.

Kreeg gisteravond nog deze mail erachteraan;

Sorry, I meant to say "I have no Sega ashtrays"

I still have blue Taito and black Taito... but only 3 of each.


Dus voor de liefhebber zijn er nog Taito asbakjes...
 
Die dingen moeten toch wel voor een redelijke prijs te vinden en te bedrukken zijn.
Heeft iemand de afmetingen?
Custom tokens zijn gewoon duur door de opstartkosten, maar een asbakje moet toch wel lukken :)
 
Back
Top