What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nozomi Arcade Meeting

Ik heb wat meer concrete info nodig omtrent datum tijd en plaats voor ik me af of aanmeld. :) Moet dan sowieso ff kijken, schagen is volgens mij wel een eindje weg van enschede dus moet dan min of meer wel met de auto. Kan ik wel een minicute achterin kwijt denk ik dat is dan weer het voordeel :)
 
Allright 10 man, volgeboekt. :D

R2-2D
Ken
Psykick
Mildoe
Pooyan
Almighty
Beatmaster
d
ruderudie
ne0

Laat even weten of hemelvaart 2009 ok is.

Confirmed games:
Streetfighter (ruderudie)
KI (Almighty)
Espgaluda
Ibara
 
ElPancho":384bnvri said:
Allright 10 man, volgeboekt. :D

Volgeboekt? Niks ervan! Gewoon aanmelden mensen, er vallen altijd mensen af.

Extra games die ik zal meenemen:

Death Smiles
Ketsui
Mushihime sama (+ futari)
Guwange
Progear no Arashi CPS2
Esp.ra.de

Wie nog meer?
 
ElPancho":214kdr51 said:
Allright 10 man, volgeboekt. :D

R2-2D
Ken
Psykick
Mildoe
Pooyan
Almighty
Beatmaster
d
ruderudie
ne0

Laat even weten of hemelvaart 2009 ok is.

Confirmed games:
Streetfighter (ruderudie)
KI (Almighty)
Espgaluda
Ibara

Hey ik sta er nog niet bij.. count me in.
 
Ken":3pqr1vz6 said:
Volgeboekt? Niks ervan! Gewoon aanmelden mensen, er vallen altijd mensen af.

Extra games die ik zal meenemen:

Death Smiles
Ketsui
Mushihime sama (+ futari)
Guwange
Progear no Arashi CPS2
Esp.ra.de

Wie nog meer?

Als er een man of 15 is wordt het al krap in de room zolder, dat wel.
In ieder geval genoeg mensen om de Awave naar boven te jassen (zal een paar afmeldingen forceren 😉

Je games zijn :shock:
 
ElPancho":jmy5f0w3 said:
Als er een man of 15 is wordt het al krap in de room zolder, dat wel.
In ieder geval genoeg mensen om de Awave naar boven te jassen (zal een paar afmeldingen forceren 😉

Dat zie je dus helemaal verkeerd. Het eerste halfuur is inderdaad iedereen boven. Maar daarna:
- 2 continu op of bij het toilet
- 2 bij de koelkast in de keuken om bier naar boven te halen
- 2 bij de voorraadkast (ook in de keuken?) om een nieuwe zakken chips en nootjes te halen
- eentje staat steeds te paffen in de tuin
- en jij loopt door het hele huis heen om alles in de gaten te houden, c,q, de mistress des huizes te kalmeren :lol:

Er kunnen dus makkelijk 17 a 18 aanmeldingne komen!
 
pooyan":1bvlcer7 said:
Dat zie je dus helemaal verkeerd. Het eerste halfuur is inderdaad iedereen boven. Maar daarna:
- 2 continu op of bij het toilet
- 2 bij de koelkast in de keuken om bier naar boven te halen
- 2 bij de voorraadkast (ook in de keuken?) om een nieuwe zakken chips en nootjes te halen
- eentje staat steeds te paffen in de tuin
- en jij loopt door het hele huis heen om alles in de gaten te houden, c,q, de mistress des huizes te kalmeren :lol:

Er kunnen dus makkelijk 17 a 18 aanmeldingne komen!
:lol:
Wat ik mee kan nemen? Misschien een paar pcb's en een krat Hertog Jan ofzo. Misschien moet iedereen ook maar wat knaken meenemen zodat we wat te eten kunnen bestellen ofzo. Misschien ook wat soldeer materiaal en gereedschap meenemen om misschien wat te fixen, work shop te geven :D
Misschien ook wat competities organiseren: high score voor shmups en 2 player fighting battles!
 
Gameholic, helemaal uit Belgie, tuurlijk welkom.
Zou leuk zijn als bv JaguarWong1, Pat70 en Goatboy ook zin hebben.

Confirmed:
Hertog Jan
knaken voor Cave spul
Streetfighter (ruderudie)
KI (Almighty)
Death Smiles
Ketsui
Mushihime sama (+ futari)
Guwange
Progear no Arashi CPS2
Esp.ra.de (alles Ken)
Espgaluda
Ibara
 
ElPancho":2dgdaf59 said:
Gameholic, helemaal uit Belgie, tuurlijk welkom.
Zou leuk zijn als bv JaguarWong1, Pat70 en Goatboy ook zin hebben.

Confirmed:
Hertog Jan en Grolsch
knaken voor Cave spul
Streetfighter (ruderudie)
KI (Almighty)
Death Smiles
Ketsui
Mushihime sama (+ futari)
Guwange
Progear no Arashi CPS2
Esp.ra.de (alles Ken)
Espgaluda
Ibara
 
damn leez ik ff laat, Schagen is wel in de buurt als er een plekkie vrijkomt laat het met weten.

en dan ook of er nog games missen die ik mischien heb denk aan neo geo ofzow fighting.

en ja ik wil zeker iemand met 3s beaten of temminste proberen (:twisted:Mighty!)
 
Ik weet zeker dat ik gebeat wordt op elk vlak...ik ben hier toch de meest onervaren persoon op dit forum :)

Losing streak = infinite!
 
Mildoe":2jmcotii said:
Ik weet zeker dat ik gebeat wordt op elk vlak...ik ben hier toch de meest onervaren persoon op dit forum :)

Losing streak = infinite!

Same here hoor ;)
 
Nog even een bump voor dit topic; een reminder voor iedereen.

Ik hoor ook graag of ik uiteindelijk zelf nog iets mee moet nemen. In de aanbieding een hoop MVS en wat CPS2.


ps. Marc (Almighty), ik zou best wel weer eens KI op een cab willen spelen dus gewoon meenemen natuurlijk!
 
Back
Top