A
Anonymous
Guest
Luister pappies.
Maak je geen zorgen, Nintendo gaat de gamemarkt ownen eind 2006. Die naam... ja, goed. Maar 't hele concept is geweldig.
Jappanners denken eindelijk eens aan het grootste probleem van Amerika, wat zeg ik, van de hele westerse wereld: overgewicht. Eindelijk van de fokking bank af voor games.
Gaming redefined is waar Nintendo mee bezig is en 't gaat ze lukken ook! Nu maar hopen dat PS3 het concept niet zo goed jat, dat Nintendo zinkt. Het is al bekend dat de controller van de ps3 ook een motion sensor gaat hebben.
Maak je geen zorgen, Nintendo gaat de gamemarkt ownen eind 2006. Die naam... ja, goed. Maar 't hele concept is geweldig.
Jappanners denken eindelijk eens aan het grootste probleem van Amerika, wat zeg ik, van de hele westerse wereld: overgewicht. Eindelijk van de fokking bank af voor games.
Gaming redefined is waar Nintendo mee bezig is en 't gaat ze lukken ook! Nu maar hopen dat PS3 het concept niet zo goed jat, dat Nintendo zinkt. Het is al bekend dat de controller van de ps3 ook een motion sensor gaat hebben.