What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo Wii Launch: yay or nay?

@ Gameholic: Een ntsc usa machine vanwege games als Zelda. Ik wil het wel gewoon helemaal kunnen snappen. Als alles meezit dan heb ik de Wii mid next week :)

Ken":1vaa4l8u said:
Stel Nintendo zou wel een harde schijf en HD DVD of Blu Ray speler er hebben ingebouwd? Wat zou de prijs dan geweest zijn?

Nintendo maakt als enige winst op de verkoop van de console en zal daarmee de meeste winst van de drie gaan behalen, maar op de lange termijn misschien niet het grootste marktaandeel. Dat hoeft dan ook niet per se, zeker niet zo nodig als Sony en MS.

Dat denk ik ook. Voor wat er in de Wii zit kan het niet anders dan dat Nintendo of een kleine winst pakt, of het minste verlies van de 3 draait. Dat staat ook precies als een toren op Nintendo's oude strategie; winst maken op hardware en hoge fees voor software. Zo maken ze idd winst, ook al worden ze geen nr1.

Wat Rano zegt is dus precies hoe ik er over denk, 250 voor current gen met gameplay wat wellicht snel een gimmick kan worden. Want ik vind de traditionele DS games ook de beste (heb geen DS, maar mijn favo's zijn: Castlevania, Sonic Rush.. dat soort). Ik kan me nog herinneren dat ik nog op Zelda TTP gewacht heb als Cube bezitter. Dit was in 2004 oid? Reggie kondigde hem toen aan op de E3.

Zit ik net voor de gein te bieden op Ebay, heb ik gewoon een Wii te pakken (Amerikaanse)... 300 euro's!

Dus tegen het weekend met een beetje geluk in huis

Hahaha.. Tja zo kan je het ook bekijken... Maar dan heb ik em wel voor het weekend in huis

Maar nu de grote vraag; kan je met een NTSC/US WiiConnect gebruiken?

Gameholic":e7lok3fd said:
Maar nu de grote vraag; kan je met een NTSC/US WiiConnect gebruiken?
Ik hoop dat je het antwoord op die vraag hier snel kan beantwoorden :)

Van het weekend zullen we het weten.

Logischer wijs zou je zeggen dat het netwerk hier in Europa nog niet draait, maar daar merk je ook niks van als je met DS import games connect.

Alleen balen dat ik er zo snel geen Zelda bij kon krijgen. Dat wordt dus of van Ebay af trekken of toch maar even wachten

Wie koopt een USA/NTSC wii hier?

Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.

DreamerNL":3jny5k4r said:
Wie koopt een USA/NTSC wii hier?

Ik ben aan het twijfele, kun je ook RGB met een usa wii gebruiken? En hoe zit het met het downloaden van die virtual console games als je een import hier gebruikt? en online browsen etc.

Nou ik heb in eerste instantie een US Wii gekocht voor future releases.. we weten allemaal hoe Nintendo is. Zeker met de vertalingen in het frans, duits en spaans, italiaans zorgt het vaak voor vertragingen.

Echter het grote nadeel; ik zou em vanochtend binnen hebben gekregen maar de douane heeftem in beslag genomen. Dus dat wordt aftikken

Hopen dat ie morgen verzonden wordt.

AAHHHHRGH

Gameholic":397dwl1w said:

Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.

General Wong":39m5d1ns said:
Gameholic":39m5d1ns said:

Reken er maar niet op. Ik heb meerdere verhalen gehoord van dingen die ze daar gewoon een maand vasthouden. Soms niet en heb je geluk. Maar ga maar uit van het ergste.

Dan moet hij het maar aannemen vna iemand die er daadwerkelijk mee te maken heeft gehad denk je niet?

Het duurt meestal 3 dagen tot 1 week, een maand heb ik nog nooit meegemaakt. En hou je maar vast voor een belasting aanslag.

Mijn ervaring is ook 3 dagen tot een ongeveer een week. Is me nu iets van 6 keer gebeurd. Ik doe iets fout :)

Wat een klootzakken .. nog steeds vast natuurlijk. Ik heb het 2 keer meegemaakt maar na een dag of 2 zat het wel goed.

Ik heb overigens op Under Defeat toen ook enorm lang moeten wachten. Tering wat een eikels... en ik maar denken dat ik dit weekend los kon gaan.

Weekend verneukt

Nou laten we hopen dat het allemaal mee gaat vallen.

Ik heb vooralsnog nooit zo lang hoeven te wachten dus ik heb er nog wel vertrouwen in.

Gisteren maar even als 'goedmakertje' naar de Gameplay gegaan.

Even Zelda gespeeld:

img0291gn5.jpg

img0294eo6.jpg

Back