Ken
High Score Hunter
Ik heb mijn mening en ervaring over de Japanse launch van de Nintendo Wii en de beurs die ervoor werd gehouden op papier gezet op Gamez.
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64738
http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64738