What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nintendo 3DS

goatboy":2qdfiyns said:
En bijna geen interessante games te krijgen bij release zoals het er nu uitziet op veel webshops. :(

Voor het weekend zullen er meer dan genoeg games op pre-order komen te staan. Op Consoleshop in ieder geval wel.

Ik wil graag een witte, maar ga misschien voor zwart. Of ik wacht tot de onvermijdelijke 3DSlite

Ik kan je verzekeren dat je je daar inderdaad geen zorgen over hoeft te maken Cageman...

Werd van de week door de gameshop gebeld met de vraag welke kleur ik wilde (had m gepreorderd voordat de kleuren bekend waren), dus ben benieuwd of dr wat bij zit bij release. Nog dikke maand.

Van zowel de blauwe als zwarte variant weet je bij Consoleshop zeker dat je een exemplaar ontvangt als je nu reserveert, beschikbare aantallen voor release zijn namelijk bekend en zullen niet worden overschreden.

Ben er nog niet helemaal over uit welke kleur nou het vetst is...

heb er ook maar 1 besteld, de blauwe :P en als die er niet meer is, de zwarte :)
ben zeer benieuwd ;)

Heb er twee op pre-order staan (consoleshop en foregames); mocht je niet slagen, ik heb met een beetje geluk straks twee exemplaren ;-)

Cageman":1xbq0727 said:
Heb er twee op pre-order staan (consoleshop en foregames); mocht je niet slagen, ik heb met een beetje geluk straks twee exemplaren ;-)

nice, we zullen het zien op de 25e :D

Huh, kreeg een telefoontje dat ik mn pre-order nintendo 3ds op kon halen, europese versie? :s Beetje vaag, zijn die dingen nu al uitgeleverd dan?

Ik werd door CoolBlue keurig op de hoogte gehouden via SMSjes. Zou morgen moeten arriveren :-). Besefte me alleen dat ik nog geen games had besteld. Heheheh. Zometeen maar eventjes doen..

Heb er ook al een paar dagen mee zitten spelen. Toch valt het me wel wat tegen; ik heb alleen pilotwings gehaald. Ik zie hier toch echt wel wat slowdown in met de 3d slider aan, en ik vind het eigenlijk ook niet te doen om in de trein te gamen met 3d mode aan omdat ik daar nooit precies goed zit om de 3d fatsoenlijk te zien. Thuis in de ideaalsituatie kan ik de slider ook maar maximaal halverwege zetten omdat ik anders dubbel zie.

Back