What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nights Wii officeel!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik heb hier bijzonder gemengde gevoelens bij. Nights heeft mij nooit zo weten te grijpen als menig ander Saturn titel en ik denk bovendien dat de game het niet zo goed zal gaan doen. Waarom nu pas op de Wii en niet op de Dreamcast? Ik wil gewoon klassieke SEGA titels met een pad spelen, of met een aangepaste zoals met Nights op de Saturn. Niet met die Harry Potter toverstok van de Wii. Goed idee voor EA trouwens...
 
Hahah wat ben je toch weer sceptisch Ken ;)

Ik denk juist dat Nights een goede titel is voor de Wiimote. Dat ze het origineel niet gaan overtreffen staat denk ik wel vast (die originaliteit van toen is er gewoon af), maar dat neemt niet weg dat er veel potentie in de game zit.
 
Volgens mij is de hype rondom Nights voornamelijk afkomstig van mensen zonder Sega Saturn/exemplaar van Nights. Want laten we wel wezen, het is by far niet de beste Saturn titel, hij komt niet eens in de Top 25 voor in mijn ogen. Het is een leuke titel hoor, dat zonder meer, maar de hype is echt zwaar overdreven. Had de titel ook liever op de PS3 of Xbox 360 gezien tbh, ik zag die screens en met alle respect, de GameCube had dit makkelijk overtroffen grafisch gezien.
 
Ik heb em voor de Saturn en ik vind het qua gameplay en sfeer duidelijk onderscheidend vergeleken bij het Saturn aanbod.

Dat is een Sega fan ben ik hart en nieren zal ik niet ontkennen, dus vandaar dat ik dit nieuws toejuich. En met de Wii versie lijkt me tof met de Wiimote. Maarja het is en blijft afwachten of Sonic Team dit niet verneukt. (zie Sonic)
 
Back
Top