ruderudie
Bullet Dodger
Niks tegen op de actie, niets dan hulde voor Ronnie. Ik ben me volledig bewust van het feit dat het veel werk is, ik heb zelf destijds al een zending willen organiseren maar dat ging helaas niet door wegens een onverwacht hoge transportprijs voor wat betreft de zeevracht. Dat was alleen maar een batch new astros, en daar moet je alreteveel voor regelen.
Maar anyway, op dit moment is het gewoon zo dat ook ik niet even tegen de 1000 euro uit de hoge hoed kan toveren voor een cab. Ik had ook een iets lagere prijs verwacht, ik ging voor de MVS en die zie ik regelmatig op neogeo.com voor een $ of 400 van de hand gaan. Desondanks niks tegen de hoogte van de prijzen, ik ben er van overtuigd dat ze het waard zijn in deze staat. Sorry Ronnie, maar je zult ze zeker wel kwijt kunnen. Uiteraard kom ik ze wel graag even bewonderen in januari, je gaat ze nu toch niet uit wraak meteen door naar de UK zenden voordat wij ze even hebben kunnen bewonderen he
?
Maar anyway, op dit moment is het gewoon zo dat ook ik niet even tegen de 1000 euro uit de hoge hoed kan toveren voor een cab. Ik had ook een iets lagere prijs verwacht, ik ging voor de MVS en die zie ik regelmatig op neogeo.com voor een $ of 400 van de hand gaan. Desondanks niks tegen de hoogte van de prijzen, ik ben er van overtuigd dat ze het waard zijn in deze staat. Sorry Ronnie, maar je zult ze zeker wel kwijt kunnen. Uiteraard kom ik ze wel graag even bewonderen in januari, je gaat ze nu toch niet uit wraak meteen door naar de UK zenden voordat wij ze even hebben kunnen bewonderen he