What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe zending begin 2011...

rklok

Shmup Veteran
Verwacht :

- Konami Windy 2
- Sega Astro
- Sega New Astro
- Sega Astro 2
- Sega Blast City
- Sega Megalo 410
- Capcom Impress
- Capcom Mini Cute
- Namco Consolette
- NEO 19
- NEO SC19
- Taito Cocktails
- Pony IV
- Capcom Status 18
- Capcom Status 25
- Super NEO 29
- Namco Cyberlead 2
- Irem Madonna
- Namco Exeleena 2
 
Goed zeg! Fraaie selectie maar weer. :D Mogen we ze weer komen bezichtigen als het zover is net zoals toen bij je Blast aktie? Zou leuk zijn om weer een kleine meeting te hebben.
 
Mooi assortiment weer Ronnie, en inderdaad, lijkt me dat we de zending met een aantal mensen wel moeten gaan inspecteren. 😉 Kunnen we mooi combineren met een nieuwjaarsborrel, of de griek of chinees of zo. :D
 
dat zal dan wel ergens eind Januari worden, als alles goed gaat, de laatste keer is de afleverdatum 4 x uitgesteld..
 
Lijkt me leuk om jullie weer eens te spreken (was er voor de eerste keer bij bij de Blast Meet...).

Ben wel benieuwd naar de Capcom Mini Cute :)

En Ratson als je mee wilt rijden? Papendrecht is aan de overkant :)
 
@DLX: Dat is goed om te horen want misschien is mijn vriendin nog in egypte of moet ze werken. Ik was je online name vergeten. Nu weet ik het weer :oops:

Kom gerust eens langs als je zin hebt(niet schrikken van de puinhoop)
 
Back
Top