Bigbadthomazzz
Combo Keeper
...
Niet doen. Kijk de originele Deense versie. Echt.almighty":pkso610z said:Nu begonnen aan ''the Killing'' (u.s versie)!
Deense versie niet gezien, maar ook al was deze beter dan ging ik nog voor de usa versie m.b.t de gesproken taal.(Deens is niet om aan te horen)beau":279psivf said:2e seizoen van de killing was ook oke de usa versie vond ik persoonlijk beter dan de deense
ElPancho":1hfixc5t said:The.Walking.Dead.S03E01.Seed.1080p.WEB-DL.AAC2.0.H.264-TB.mkv
![]()