What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Precies! Ze hadden inderdaad maar 6 afleveringen opgenomen. :cry: Hopelijk was het een succes in de states zodat er meer afleveringen komen van dezelfde kwaliteit. Verdient deze serie wel vindt ik. Was in ieder geval erg tof tot nu toe.

ja ik zou het jammer vinden als het stopt hoor.
Wordt ik eerst genept met maar 2 seizoentjes van Terminator Sarah Connor Chronicles, en nu dit :)

Tja, Denk dat het gewoon te duur werd en te weinig kijkers. Wel tof dat ze series zoals dit een kans geven. Zal mij benieuwen of 'The Walking Dead' in nederland nog uitgezonden gaat worden.

Wait Wut? Maar 6 afleveringen?? :cry:
De zoooooveelste goeie serie die niet afgemaakt wordt.

De kans is groot dat SBS of Veronica deze alsnog koopt en die paar afleveringen gaat uitzenden. Zijn ze goed in, ik geef een paar voorbeelden van halve series die ze toch gekocht en uitgezonden hebben: Traveler, Threshold, The 4400, Jericho en nog een paar van die sci-fi series.

Hopelijk gaat deze wel verder!

Seizoen 2 is bevestigd wegens geweldige kijkcijfers in 120 landen. Waarschijnlijk gaan ze in de zomer van 2011 beginnen met de opnames.

Ook dexter seizoen 6 is bevestigd, blijft toch de beste serie van dit moment. Iemand een idee of breaking bad nog gaat vervolgen?

Yup, 13 nieuwe afleveringen voor 'The Walking Dead' seizoen 2! Blijkt een vet kijkcijfer kanon te zijn, Hoera! :D :D

Woohoo!!! Ik heb nu al een paar afleveringen verder gekeken en het is echt geweldig! Had ook niet verwacht dat deze serie gecancelled zou worden :-)

wat een kut serie, no shit dat ze de alle schrijvers ontslagen hebben, hopelijk is het volgend seizoen niet zo vol drama, gejankt en sociale bullshit.

De originele comic schijnt niet zo erg te zijn als die cheesy tv serie blend dat ze ervan gemaakt hebben. Het is geen Lost ffs.

Dus maar hopen dat de nieuwe schrijvers het beter doen.

Nou zeg :)
Ik vind het drama en die menselijke kant juist wat toevoegen. Standaard hack 'n slash zombie films zijn er al genoeg.

Maar ik ben tenslotte Miami Vice fan. Dat is ook een en al drama en gevoelens.

tja menselijke kant en character building is niets mis mee, maar je kan het ook overdrijven. Werd ook steeds saaier om te kijken.

wat was de reden dan ? dat de regisseur een andere visie had, die ook weer te maken zal hebben met de comic en het zooitje dat ze ervan gemaakt hebben.

Miami vice was echt wel strakker! michael mann is ook the man.

Maar goed zal wel aan smaak liggen, ik hou bijvoorbeeld echt niet van LOST, teveel bullshit gewoon. Sons of Anarchy is helemaal weak.

Betere series zijn the Wire en Breaking Bad. Minder bullshit en wat realistischer.

Tjah, het blijft subjectief. Jij lijkt me nogal erg critisch. (niks mis mee)

Lost vond ik ook niet zo boeiend, maar Sons of Anarchy vind ik erg leuk.
The Wire en Breaking Bad zijn natuurlijk wel topseries. :P Net als The Sopranos en Dexter.

Je hebt gelijk, ik heb wel een smaak en mening :D

The Wire werd alleen maar beter, was wel een soort drempel aan het begin om te wennen. Maar na een paar afleveringen zit je er al zo diep in dat je niet kon wachten om de volgende aflevering te zien. Ook goed afgesloten bij het vijfde seizoen.

Het idee was leuk alleen ben ik tegen de uitvoering, daarom hoop ik ook dat het volgend seizoen beter word. Dexter daar in tegen begon goed maar werd steeds saaier. Ik hoop dat Walking Dead gewoon beter word met nieuwe schrijvers, kan wel een leuke serie gebruiken.

WalkingDeadComic.jpg

ElPancho":1fwjjyhj said:
Iemand al aan S2 begonnen?

Uiteraard.
Vond de 7 afleveringen tot nu toe gemiddeld saai. Gelukkig wel een paar toffe momenten, waaronder het eind van ep 7.

Maarja, nu wachten tot het verder gaat, 12 februari 2012.

ElPancho":2eel2xnr said:
Iemand al aan S2 begonnen?

Yup, Eerste 7 afleveringen van de 13 gekeken. Gaat in Februari verder na een korte break. :x Is zeer de moeite waard maar wel veel afleveringen op één en dezelfde locatie. Maar tis en blijft een toffe serie. Zonder verder iets te spoilen. Zag het einde van aflevering 7 echt niet aankomen. :o Echt geweldig!

En euh, Durf eigenlijk niet te klagen want hoeveel series over een zombieholocaust heb je eigenlijk? En van deze kwaliteit nog wel.

Mooi! Kep ze ook klaar staan maar heb wat weinig tijd voor series en de tijd die ik heb gaat op aan Boardwalk Empire (totaal koning) Dexter en Hell on Wheels. Met Sunny in Philly en Community als tussendoortjes.

Maar eens tijd maken binnenkort!

goatboy":zxkuoi5n said:
Yup, Eerste 7 afleveringen van de 13 gekeken. Gaat in Februari verder na een korte break. :x
Foek ... had ik nog niet gehoord, dan ga ik de eerste 7 ook nog maar niet kijken :?

Back