Da Dude":32hsppx4 said:Gefeliciteerd. Ziet er netjes uit.
eerste? of 1 van de vele?
ChapDDR":9lxmyf85 said:Toffe tattoo maar van welk spel is het?![]()
ChapDDR":2ru6o6v4 said:Toffe tattoo maar van welk spel is het?![]()
cthulhu":6fxj6yxa said:Thanks!
Zoals hierboven al staat, het is een Tubohime uit het spel Guwange. M'n meest favoriete shmups ooit...ik kan de PCB de 15e wel meenemen (misschien samen met Ketsui?).
http://www.hardcoregaming101.net/guwange/guwange.htm
Marcosan30":2jgieior said:voor de verkoop hihi
Marcosan30":3igueb29 said:Ja zou je hem mee willen nemen, denk dat er veel mensen liefhebber zijn.
Ik heb guwange nog nooit gespeeld, misschien kun je ons een kleine masterclass geven![]()