What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Tattoo (nu gebaseerd op een spel).

cthulhu

Bullet Dodger
Gisteren naar Rotterdam geweest om een afspraak te maken voor een nieuwe tattoo...hadden ze nog een plekje open.

Resultaat (nu nog rood en opgezwollen, maar niet bloederig meer):
_DSC0119.jpg

Tubohime uit Guwange.
Een tikkeltje anders dan het origineel, maar ben er zeer blij mee.

Da Dude":32hsppx4 said:
Gefeliciteerd. Ziet er netjes uit.

eerste? of 1 van de vele?

Dit is nummer 6...is een beetje een verslaving geworden en ik begin al een tikkeltje op een collage te lijken.

ChapDDR":2ru6o6v4 said:
Toffe tattoo maar van welk spel is het? :D

Guwange is een cave shooter en ruim buiten je budget 😉
Die tattoo komt verdacht veel overeen met je avatar :mrgreen: That's a good thing :!:

Maar meenemen mag zeker :D

vette tattoo man! Zit al tijden te dubben over een gamerelateerde... bij voorkeur een zwart/wit versie van het Sega logo

Ja zou je hem mee willen nemen, denk dat er veel mensen liefhebber zijn.
Ik heb guwange nog nooit gespeeld, misschien kun je ons een kleine masterclass geven :D

Marcosan30":3igueb29 said:
Ja zou je hem mee willen nemen, denk dat er veel mensen liefhebber zijn.
Ik heb guwange nog nooit gespeeld, misschien kun je ons een kleine masterclass geven :D

Je bedoelt hoe je het spel vooral niet moet spelen en hoe je hem al credit feedend uitspeelt?
Guwange speelt wel heel erg anders dan andere Cave spellen aangezien je karakter loopt i.p.v. vliegt...je hebt obstakels waar je tegenaan kan lopen en waar je niet doorheen kan schieten. Als je de shot knop ingedrukt houdt, beweeg je zoals in zo ongeveer alle Cave spellen langzamer, maar kan je alleen maar naar links of rechts bewegen terwijl je je Shikigami de vijanden laat bombarderen.

Hier een uitgebreide uitleg hoe alles in Guwange werkt: http://world-of-arcades.net/Cave/Guwange/mode7/index.htm

Back