What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe pc

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zo vandaag dus de knoop doorgehakt en deze kleine krachtpatser gekocht.
M'n oude pc was echt niks meer. (6 jaar oud en een hoop kabaal 😉 )
Echt hele zware games zal niet lukken maar daar heb ik totaal geen belang bij, eigelijk puur voor het internet en een beetje films kijken etc.
Hij is trouwens heerlijk klein en behoorlijk stil 8)

Ook maar meteen een 19 ins TFT gekocht, bedoel als je dan toch geld uit geeft... :roll:

dscf0001tr5.jpg

dscf0003se1.jpg

dscf0005kc2.jpg

dscf0011ah5.jpg

dscf0009ul0.jpg
 
leuk systeempje, niks mis mee. En ach wat zijn zware games.... F.E.A.R. spelen met medium detail/Quality ziet er ook al stoer uit..... En gameplay gaat naar mijn mening boven graphics :D

En trouwens, met beetje mazzel is er nog meer uit die grafische kaart te persen voor wat extra performance in games. :D
 
Inderdaad net systeempje voor het gewone werk. Een nadeel van een
compleet systeem kopen van een grote fabrikant is wel dat fabrikanten vaak wat geld proberen te besparen op de videokaarten, dat valt met dit systeem gelukkig mee.

Het enige nadeel wat ik altijd heb met van die kleine speciale systemen is dat upgraden nooit echt makkelijk gaat.

Maar veel plezier met je nieuwe pc!
 
DAY":2z7x7x2e said:
Inderdaad net systeempje voor het gewone werk. Een nadeel van een
compleet systeem kopen van een grote fabrikant is wel dat fabrikanten vaak wat geld proberen te besparen op de videokaarten, dat valt met dit systeem gelukkig mee.

Het enige nadeel wat ik altijd heb met van die kleine speciale systemen is dat upgraden nooit echt makkelijk gaat.

Maar veel plezier met je nieuwe pc!

Ach net wat je zegt ga er toch alleen een beetje mee surfen, games spelen doe ik wel met m'n consoles 😉
De video kaart is idd wel redelijk en zware shooters zal ik toch niet echt gaan draaien.
Ik denk dat ik nog wel een extere harde schijf aan dit systeem hang i.v.m film opslag en hou de opstart schijf zoveel mogelijk leeg.
Over de pc ben ik dik tevreden en heeft me eigelijk in verhouding niet veel gekost als je nagaat dat m'n oude pc mij nog 300 euro heeft opgeleverd :lol: ( msi moederboard 6 jaar oud/P4, 2,8/1024 ddr 233)
 
Je had destijds wel een topsysteem, want ik geloof dat een p4 2,8 gh best goed was in die tijd. En je hebt hem voor een goede prijs kunnen verkopen.

Wat die externe harde schijf betreft zou ik persoonlijk toch liever gaan voor een gewoon intern exemplaar wanneer dat past. De meeste externe harde schijven sluit je aan via usb en dat is toch wel een stukje trager dan sata/sata2, vooral als je al veel usb apparatuur hebt gaat dat echt traag worden.
 
Eigelijk geen idee of er nog een schijf bij kan, wat ik wel weet is dat ik weinig aan m'n usb heb hangen.
Soms m'n digi en altijd de printer.
Ook met downloaden is het een fijn idee dat alles niet op je opstart schijf binnekomt met die klote virussen, dus vandaar eigelijk ook de externe harde schijf.Zijn ze echt langzaam ook met usb 2?
Je heb natuurlijk ook wel een programma om je schijfen op te delen maar dat is een stukkie duurder als een externe schijf 😉
Zelf hoeft het ook geen giga schijf te worden, heb ruim voldoende aan 50 gb.
 
Als je een externe harde schijf via usb (2.0) aan je pc hangt, zal het ietjes langzamer zijn dan een harde schijf die in je pc zit, maar je kunt er op wachten. Zet zelf soms een film van interne schijf naar extern en binnen 4 minuten staat ie erop...... 1 nadeel is wel dat meestal een externe schijf wat meer herrie maakt, door de koeling in de behuizing. Die Maxtor van mij maakt een takke-herrie, moet er eigenlijk keer een andere behuizing voor kopen :D
 
Kenshiro":p7bsr2mr said:
Als je een externe harde schijf via usb (2.0) aan je pc hangt, zal het ietjes langzamer zijn dan een harde schijf die in je pc zit, maar je kunt er op wachten. Zet zelf soms een film van interne schijf naar extern en binnen 4 minuten staat ie erop...... 1 nadeel is wel dat meestal een externe schijf wat meer herrie maakt, door de koeling in de behuizing. Die Maxtor van mij maakt een takke-herrie, moet er eigenlijk keer een andere behuizing voor kopen :D

4 min maar, dat valt rueze mee :)
Maar eens kijken dan, en zal mee eens vragen welke schijf een beetje stil is.Bedoel deze pc is bijna geruisloos en wil er dan geen harde schijf naast hebben staan die het zelfde toertal maakt als m'n 360 :lol: .
 
Dat heb ik dus ook, pc is superstil alleen zodra ik m'n ext. HDD aan zet.... Neem dus iig geen Maxtor die staan er om bekend herrie te maken. Misschien kom je via Google wat tests tegen van ext. HDD's.
 
Zal er eens mee aan de gang gang en laat je weten hoe het afgelopen is 😉
Momenteel is het gled nu (even) op :lol:
 
Back
Top