What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe opkomende projecten

Psykick

Loop Survivor
Geef me jullie hersenspinsels bij het zien van de foto's!

Ik ga er geen uitgebreid werk van maken, worden quick jobs en ik heb al wel wat in gedachten, maar wil weten wat jullie eerste indruk is, thnx voor de input alvast!


18032011322.jpg

18032011323.jpg

21032011326.jpg

21032011327.jpg
 
goatboy":6ugbubqz said:
Jij houd van groot heh, Hasan? 😉

Hahaha ja grappig dat je dat zegt Henk, dat lijkt alleen maar zo door deze projecten. Eigenlijk vind ik zelf gamen op kleine monitoren het leukst, want dan heb je ook het mooiste beeld, maar liep het gewoon tegen het lijf allemaal en ik vind het wel leuk om aparte dingen te doen en dat is nu even allemaal heel groot hehe.
 
Die racer/sitdown lijkt verdacht veel op het apparaat dat ze een tijd geleden op RTL/SBS hadden staan tijdens de F1 uitzendingen. Lieten ze allerlei mensen mee rondjes rijden over het circuit van die dag. Cool ding. Gaaf voor een conversie om MAME of Arcade mee te kunnen spelen!

En die Pioneer plasma (denk ik) is ook geen straf ;-) Wat ga je met die cab doen?
 
Wat is die racer voor iets, eoa racing seat achtig ding voor de pc?
 
Ja die plasma is een project waar ik een Naomi of een 360 in wil knallen en klaar, lijkt me wel grappig.

Die race sim wil ik een LCD op zetten en idd wat Mame en Arcade via Emu action. Lijkt me leuk zat. Het enige wat jammer is is dat er geen FFB op dit stuur zit, dus daar gaan we maar eens naar kijken. Overigens heb ik deze nog niet, maar wordt een ruil voor die enkele Daytona die ik nog heb die nu we weg moeten iets teveel ruimte in beslag neemt.
 
offtopic: ik hou me aanbevolen voor die border down marquee die ik daar zie pronken; mocht je 'm ooit verkopen, that is.. ;-)
 
WTF.....waar haal je die dingen vandaan.
Wat is dat voor CAB? iets door iemand in elkaar geknutseld?


p.s Daytona Cab...Heb jij die?
 
Ons huidige project,

Sega driving Cab + Happ FFB + model2 Mame & PS3 conversion 8)

wanneer we 'nearing completion' zijn volgt de uitgebreide topic/uitleg op nzi,
ook dank aan Sharkfactor van AO die zo gek was als eerste hieraan te starten!

img00087201103201726.jpg
 
Da Dude":3ou47m92 said:
WTF.....waar haal je die dingen vandaan.
Wat is dat voor CAB? iets door iemand in elkaar geknutseld?

Zat een 36" breedbeeld buis in die niet lekker werkte, dus weggedonderd en een 40" Pioneer plasma ervoor gezet, leek wel alsof het ervoor bedoeld was. Nu nog afmaken hehe...
 
Die race auto...

Ga je die refurben voor Wibi Soerjadi?

Verder wel erg vet om die spullen weer als nieuw te zien!

Thumbs up!
 
Back
Top