What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Neo Geo console uit de doeken

raycade

Arcade Local
Er is nieuws rondom de nieuwe Neo Geo console.
Maar wie dacht dat dit super nieuwe Neo Geo Console zou gaan worden die zich gaat meten met Playstation 5, XBOX en Nintendo komt bedrogen uit.
Wat het nu lijkt is het een met een pandora's box achtig joystick-systeem met daarin Neo Geo titels en een kabeltje naar je TV.
De knoppen zitten ook nog eens verkeerd net als de mini...


neo-geo-arcade-stick-pro.original.jpg

Op zich mooi design, maar ik laat deze links liggen net als de Mini.
Een SC-19 lijkt me beter besteed.
 
Ha, die Capcom Home Arcade ben ik aan het cancellen. Te veel emulatie issues. Mijn ervaring is dat die niet (allemaal) gefixt gaan worden, dus pass.
Deze neogeo stick is qua vorm echt de lelijkste joystick ooit. Het is een soort gesmolten wii balance board. Ik verwacht dat ze best wel goede sticks en buttons gaan gebruiken, maar dat de rest gewoon heel nep is. Maar dat maakt niet uit, ze gaan hier sowieso op verdienen, haha.
 
Volgens mij komt er na dit rare model ook nog een echte opvolger, er zouden 2 modellen komen ....dit is denk ik niet 'DE ' nieuwe NeoGeo maar we kunnen het mis hebben. Ik zit meer te kijken naar de nieuwe Intellivision ..volgend jaar okt en gaat voor de casualmarkt...
Laten we hopen dat dit ding een tussenoplossing is en dat er nog wel iets 'echts' komt anders is het een gemiste kans.
 
PascalP said:
raycade said:
De knoppen zitten ook nog eens verkeerd net als de mini...

Nee hoor, tenminste als je hem met de NeoGeo CD controllers vergelijkt ;)

Ja hoor toch wel.
icon_biggrin.gif


Neo Geo CD controller
Neo-Geo-CD-Controller-FL.jpg


Neo Geo Mini controller
714O7l4%2BrqL._SL1000_.jpg
 
Ik vindt hem wel guitig eruit zien. Doet me ook denken aan een inlegkruisje :mrgreen:
Ik heb al een stick, dus wordt em' niet voor mij.
 
Back
Top