What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nieuwe 'member of the month'

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe :roll:
Moeten het toch een beetje up to date houden.
 
RoOd":2645m5oq said:
volgens goed gebruik mag jij er nu 1 aanwijzen, hups hups, doe maar aanwijzen.
Had zelf Elpancho in gedachten of Pooyan, beide 2 mensen die veel hebben gedaan voor Nozomi.

:)
 
Heel vereerd dat je mij in gedachten hebt.
Ben echter wel van bescheiden mening dat de cabs, die via Erik binnen zijn gekomen zijn, de weegschaal zijn kant laat uitslaan ... wat een (logistiek en financiele) operatie moet dat geweest zijn.
 
true, maar de eerste Nozomi meeting was bij jou 😉
Zullen vast wel meer members of the month volgen.

Iedereen draagt z'n steentje wel bij en kan gewoon niet kiezen :?
 
Mijn inkoopactie was inderdaad een behoorlijke operatie, maar ik vond het ook erg leuk om te doen. Ben blij dat ik op deze manier ook een steentje kan bijdragen aan de arcade scene in NL.

Maar aan de andere kant is het ook normaal om je soms in te zetten voor de community. Neem Psykick, staat altijd klaar om iemand te helpen. Of Pat70, of ....

Kortom, we zijn met zijn allen member of the month, en ik laat de eventuele eer dan ook liever aan mij voorbijgaan.
 
Mooi dan is bij deze ELPancho de nieuwe member of the month!!

Gefeliciteerd!!!

snel invullen dat formulier en hup hup!
 
Geduld Marc, Hij blijft net zoals iedereen tevoren toch wel weer ongeveer een jaar de 'member of the month'. :lol:
 
goatboy":1mzlnwpl said:
Geduld Marc, Hij blijft net zoals iedereen tevoren toch wel weer ongeveer een jaar de 'member of the month'. :lol:
:lol: , misshien ''member of the year'' van maken.
 
ik stem voor Cageman

Met name dankzij zijn inzet hebben we nu weer een prachtig forum, dat veel aantrekkelijker is, met meer gebruikersgemak en als klap op de vuurpijl ook nog extra functionaliteit. Dit allemaal nodigt uit om sneller iets te posten en dat is wat telt in deze kleine community. Daarom verdient Cageman het om in het zonnetje gezet te worden (of hij dat nu wil of niet :twisted: ).

Dus: Cageman +1 :D :D

PS: misschien is het een idee om de member of the month pagina in het forum op te nemen, niemand kijkt ooit naar de homepage. :idea: :idea:
 
Back
Top