What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe layout/functies Nozomi

Rano

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 9, 2005
Messages
588
Reaction score
0
Zoals jullie weten heeft het forum van Nozomi wat problemen met cookies. Soms lukt het niet om in te loggen. Of ben je ingelogd en moet je opnieuw inloggen. Daarnaast heeft het forum last van register-spiders. We hebben 5000+ gebruikers, waarvan 300 echte mensen ofzo. Persoonlijk vind ik dat de layout wel een opfrisbeurt kan gebruiken.

Ik wil graag het nieuwe phpBB 3 gebruiken voor het nieuwe forum. Deze vernieuwde versie heeft een hoop nieuwe functies. Maar goed, deze nieuwe versie bevindt zich nog in een beta stadium. Rond januari 2008 wordt de uiteindelijke versie verwacht.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie graag anders willen zien aan het forum van Nozomi. Zouden jullie hieronder een lijstje willen neerzetten? Van kleur tot stijl, van functies tot forumindeling.

Ik heb dit topic maar even in het gameforum gezet, aangezien daar de meeste bezoekers komen.
 
Indeling zal gewoon hetzelfde blijven.
Oude posts moeten (uiteraard) gewoon blijven staan.
Ik vind een zwarte achtergrond met witte letters persoonlijk het prettigst om mee te werken.
Het is inderdaad vervelend met dat inloggen, dat zou mooi zijn als het veranderd zou kunnen worden.

Is het mogelijk om bijv. drie banners in te laden en die random te laten afspelen?
 
idd;

1. cookies (elke inloggen is irri)
2. 3 banners zoals ken aangeeft
3. huidige layout plus kleuren handhaven. Ik vind het overzichtelijk, chique en bij het doel van de site passen
4. zuiveren van oude topics die niet meer relevant zijn
 
Eigelijk bijna niks meer aan toe te voegen 😉
Hoewel er van mij wel iets meer kleur in mag.
 
Ik kan het zo doen dat elk forum een eigen icoontje krijgt. Maar ook een eigen header. In games een andere header dan in old skool :)
 
Icoontjes zijn misschien wat druk.
Andere banner per forum misschien ook?

Als ik bij ieder subforum een andere banner zie op fora dan heeft het gelijk geen gezicht meer.
 
Oh Roy, kan je niet voor mij en Ken zo een dingetje maken, waar ik alleen maar foto's hoef te uploaden, dat het programma dan alles automatisch een thumb en een enlargement maakt?

Liefst ook zo dat ik subcategorieen kan maken enzo...en ook in stijl van de frontpage of course...
 
Back
Top