What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

Nog 9 dagen tot de beurs! Als je nog wil helpen met de promotie, laat het even weten :)
 
Jongens de evt. donaties kunnen naar het volgende rek. nummer :

ABN Amro 53.98.65.818 t.n.v. P.R. Rappailles

Enorm bedankt alvast!

Zie jullie daar!
 
Ik heb evt ook wel 2 prijzen om te doneren.
2 joysticks met 8 bit games. is dat wat? 1 is nog bijna nieuw in doos.
gr.
Robin
 
Ja hoor altijd leuk! Kunnen mss ook een soort raffle doen ;) Neem maar mee!
 
Fantastisch geregeld! Een Nozomi Arcade Center!
Dit wil ik met mijn eigen ogen zien.
Wat voor hulp kunnen jullie tijdens de opbouw gebruiken?
 
Nou op tijd aanwezig zijn en evt. nieuwe mensen werven, dus lekker entousiasmeren voor deze tak van sport binnen het gamen ;)
 
Ik ben er alleen maar 's ochtends bij tot een uur of 1 (vanaf een uur of 10, neem aan dat 'we' er niet eerder in kunnen dan de reguliere bezoeke), had in mijn hoofd op een of andere manier dat het zaterdag was en niet zondag en zondag middag heb ik al iets. Mis ik weer het bier :/
 
Als je wil dat ik kom helpen slepen en opbouwen
Hoelaat moet ik er dan zijn?
 
Iedereen die wil helpen kan al vanaf 7 uur in de ochtend komen helpen, want dan zijn wij er al.
Wordt een zeer coole dag.
 
I am your man. 7 uur weet ik niet, maar ben er gewoon op tijd.
 
Wie komen er allemaal????

Ik heb nog wat spullen liggen voor bijv. mr. loo, legztec, ronnie etc etc.
Laat daarom even weten wie komt. kan ik het meenemen.
Ik heb geen zin om te leuren met spul van mensen die toch niet komen.

Wat belangrijkers is, Hoe meer nozomiers hoe beter om weer buiten het forum bij te kletsen.
 
Draai het om. Stuur de mensen die nog wat van je moeten hebben gewoon een PM met de vraag of ze komen.
 
Daarom me edit met: Hoe meer nozomiers hoe beter om weer buiten het forum bij te kletsen.
 
Psykick":78117327 said:
Iedereen die wil helpen kan al vanaf 7 uur in de ochtend komen helpen, want dan zijn wij er al.
Wordt een zeer coole dag.

Ik ben er rond 7-8 uur in dat geval, kan ik zo naar binnen wandelen?
 
Ik kom vanaf Arnhem.
Ik zal het proberen te redden.

zaterdag verjaardag, hopelijk wordt dat niet te laat.
half 6 / 6 uur van huis.
 
Wij zorgen er wel voor dat degene die meehelpen natuurlijk met ons mee
Naar binnen kunnen. Het kan best zijn dat iedereen buiten mij Ronnie en Pascal alsnog enter moeten betalen,
maar ja dat is maar 2 euro, dus no big deal natuurlijk.
 
Hardcore guys, vet! helaas ben ik er niet bij. Pics !!
 
Jeez dude, wanneer ben je wel weer eens aanwezig? ;) It's been too long!
 
Tot zondag!!! Ik ben eerst even bij mn oma in Eindhoven en waarschijnlijk net na het middaguur in Deurne (met vriendin overigens).
 
Back
Top