What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

Zo vandaag met Ronnie en Pascal even alles even op een rij gezet en een plan de campagne gemaakt. Het zier er allemaal voorspoedig uit en het lijkt een succes te gaan worden.

Het volgende wil ik de Nozomi members voorleggen en graag uw input/mening te geven ;

Wij krijgen straks een flinke ruimte en willen dat natuurlijk leuk gaan inrichten. Ik stel een flink aantal cabs ter beschikking zodat we op een fatsoenlijke manier Arcade kunnen promoten.
We kunnen natuurlijk alle hulp gebruiken, dat wil zeggen als je wilt komen om bij de stands te staan, de kasten en andere setups om info te geven en het forum een beetje te promoten.

Natuurlijk zal ons deze dag ook wel iets gaan kosten, vooral de huur van de bus met laadklep hakt er behoorlijk in en wil graag vragen of als je dat kan een steentje wilt bijdragen hieraan. Ik vind het niet erg om dingen voor de community te doen, maar kan het op dit moment gewoon heel moeilijk missen, dus elke bijdrage is er weer eetnje.
Zo´n bus kost iets van €150,- excl. benzine, dus veel hoeft het niet te zijn en als je het gewoon niet kan missen is het ook prima. Als je een steentje wilt bijdragen zal Pascal nog later wel even een rekening nummer van Jamma The Hutt neerzetten. Alles wat we overhouden, want we hoeven er ook niet aan te verdienen, halen we lekker een biertje daar ;)
 
Hoelaat gaan Jullie erheen/opbouwen?
I'll be there

En ik blijf de hele dag helpen als je wil (en gezelligheid natuurlijk), en ben er zeker voor t bier achteraf ^^
En ik wil een bijdrage doen.

En als je nog wat nodig hebt om mee te nemen waarvan je weet dat ik t heb, say it en ik neem t mee
 
Hey,

Ik schaar me achter Jiggy's post. Ook ik draag natuurlijk graag bij aan deze dag, ook financieel. Bij de stand/cabs staan om mensen meer te vertellen over arcade. setups, nozomi... allemaal super. Laat maar weten :-)

Bier drinken doe ik ook graag, trouwens :mrgreen:
 
Ik wil zeker meehelpen. Ik heb sjoerd ook al geholpen met banners en flyers.

Nu wil ik nog wat te doen aan flyers voor Nozomi.
Ik heb alleen nog een jamma the Hutt logo nodig.
Hopelijk lukt me dit nog voor de 14e
 
Psykick":33ty4roq said:
Zo vandaag met Ronnie en Pascal even alles even op een rij gezet en een plan de campagne gemaakt. Het zier er allemaal voorspoedig uit en het lijkt een succes te gaan worden.

Het volgende wil ik de Nozomi members voorleggen en graag uw input/mening te geven ;

Wij krijgen straks een flinke ruimte en willen dat natuurlijk leuk gaan inrichten. Ik stel een flink aantal cabs ter beschikking zodat we op een fatsoenlijke manier Arcade kunnen promoten.
We kunnen natuurlijk alle hulp gebruiken, dat wil zeggen als je wilt komen om bij de stands te staan, de kasten en andere setups om info te geven en het forum een beetje te promoten.

Natuurlijk zal ons deze dag ook wel iets gaan kosten, vooral de huur van de bus met laadklep hakt er behoorlijk in en wil graag vragen of als je dat kan een steentje wilt bijdragen hieraan. Ik vind het niet erg om dingen voor de community te doen, maar kan het op dit moment gewoon heel moeilijk missen, dus elke bijdrage is er weer eetnje.
Zo´n bus kost iets van €150,- excl. benzine, dus veel hoeft het niet te zijn en als je het gewoon niet kan missen is het ook prima. Als je een steentje wilt bijdragen zal Pascal nog later wel even een rekening nummer van Jamma The Hutt neerzetten. Alles wat we overhouden, want we hoeven er ook niet aan te verdienen, halen we lekker een biertje daar ;)

As said : RKLOK betaald de zaalhuur a 130 euro (mits hij ook nog wat verkoopt die dag, en iedereen die dag RKLOK ondergoed draagt!)
 
Top Ronnie! Dat scheelt alweer een berg ;)

Ik neem ook nog aardig wat retro shit, dus hoop ook nog wat te verkopen, zal ook nog de prijzen regelen voor het toernooi, dus don't worry komt helemaal goed.

Mocht ik trouwens nog leuk verkopen dat is er nog meeerrr BIER hehe! Voor jullie dan, ik moet gewoon weer rijden :(
 
Klinkt goed allemaal en ik draag graag bij aan de kosten, ik zou zeggen, post het reknr of pm me het!
en een lekkr biertje gaat er altijd in, natuurlijk.
 
Ja hoor, ik natuurlijk weer geen vervoer omdat mijn vriendin dan in Egypte zit.
Toch maar eens proberen aan dat rijbewijs te beginnen in 2012.
 
Een overzicht van de standhouders op de beurs
- Videogameworld.nl Steven
- dr-retro.com Sjoerd
- Job Vis
- Retroplayers.nl Rob
- Mr. + Ms. Atari Sandra & Sijmen
- Revival Studios Martijn
- Cilia Heijer
- Peter Eikenboom
- Bart van Ravensteijn
- Anton Dokuchaev
- Roy Stroucken
- CBL Chris (met t-shirt pers!)
- Jaco (verzamelaar)
- Jan
- Rastermania.be Peter
- Claudia van Waas
- Rklok.com Ronnie
- Jamma The Hut Hassan
- Backgames.nl Frank
- Twan (verzamelaar)
- Ton
- Holger Zander
- Double M Games Marcel
- Polder Arcade Bart
- Henry Kuijpers
- Philip Dijkstra
- Maurice Vonk
- Tristan van der Kluft
- Drakenslag Robin
- Killer Apps Tristan
- Lars

Al met al belooft het een enorm spektakel te worden dat je niet mag missen!
 
Hey,

Probeer Deltasoft eens te mailen.
Die MSX groep staat ook op elke bonamibeurs.
Leuke club om erbij te hebben.
 
Da Dude":1cd5p43e said:
Hey,

Probeer Deltasoft eens te mailen.
Die MSX groep staat ook op elke bonamibeurs.
Leuke club om erbij te hebben.

En Bonami zelf????
 
banner%252520240x400.jpg
 
iedereen die ook maar iets met gaming of beurzen te maken heeft is gemailed, wie er niet staat kon niet of had geen interesse (Bonami kon niet bv)
Nu gaat het overigens ook niet meer want we staan ram vol :)
 
Ik heb er in ieder geval veel zin in. Boxed NES games wordt mijn hoofddoel! Ik kom samen met mijn neef.
 
Back
Top