A
Anonymous
Guest
aanwezig!
jiggymf":odz71tkx said:Mooi, wij rijden samen, kom je wel ophalen![]()
Psykick":33ty4roq said:Zo vandaag met Ronnie en Pascal even alles even op een rij gezet en een plan de campagne gemaakt. Het zier er allemaal voorspoedig uit en het lijkt een succes te gaan worden.
Het volgende wil ik de Nozomi members voorleggen en graag uw input/mening te geven ;
Wij krijgen straks een flinke ruimte en willen dat natuurlijk leuk gaan inrichten. Ik stel een flink aantal cabs ter beschikking zodat we op een fatsoenlijke manier Arcade kunnen promoten.
We kunnen natuurlijk alle hulp gebruiken, dat wil zeggen als je wilt komen om bij de stands te staan, de kasten en andere setups om info te geven en het forum een beetje te promoten.
Natuurlijk zal ons deze dag ook wel iets gaan kosten, vooral de huur van de bus met laadklep hakt er behoorlijk in en wil graag vragen of als je dat kan een steentje wilt bijdragen hieraan. Ik vind het niet erg om dingen voor de community te doen, maar kan het op dit moment gewoon heel moeilijk missen, dus elke bijdrage is er weer eetnje.
Zo´n bus kost iets van €150,- excl. benzine, dus veel hoeft het niet te zijn en als je het gewoon niet kan missen is het ook prima. Als je een steentje wilt bijdragen zal Pascal nog later wel even een rekening nummer van Jamma The Hutt neerzetten. Alles wat we overhouden, want we hoeven er ook niet aan te verdienen, halen we lekker een biertje daar![]()
Da Dude":1cd5p43e said:Hey,
Probeer Deltasoft eens te mailen.
Die MSX groep staat ook op elke bonamibeurs.
Leuke club om erbij te hebben.