What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe gameroom

Gyruss

Cabinet Dweller
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe ruimte gevonden voor mijn cabs, thuis werd het toch een beetje te krap en nu kan ik ook wat games van vrienden kwijt. De locatie ligt op 5 minuten loopafstand van mijn woning en bevindt zich op de 4e verdieping van dit gebouw, naast de toren.

Still lot's of work to be done en er komen nog wat kasten bij maar hier zijn alvast wat foto's:

1529924_517527751700175_252084394_o.jpg


IMAG6983.jpg

IMAG6982.jpg
 
Mooie ruimte...lekker veel ruimte. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Ben je overigens niet bang voor sunfading door die ramen?
 
Zo wat een classic cabs, mooi dat je deze ruimte ervoor hebt gevonden.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij de openingstijden te pm'en van deze arcadehal?
 
cthulhu":3gx4qwi8 said:
Mooie ruimte...lekker veel ruimte. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Ben je overigens niet bang voor sunfading door die ramen?
Nee, valt mee want er zit een soort van zonweringsysteem geïntegreerd in de ramen, moet ik natuurlijk niet vergeten deze naar beneden te doen. ;)

Marcosan30":3gx4qwi8 said:
Zo wat een classic cabs, mooi dat je deze ruimte ervoor hebt gevonden.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij de openingstijden te pm'en van deze arcadehal?
1x per maand is er de mogelijkheid om te spelen en een biertje te drinken (5 euro entree), dus je/jullie zijn altijd welkom. 8)
Persoonlijk vind het aantal cabs nu nog een beetje te mager, hoop dus snel een T2, Playchoice 10 en Outrun toe te kunnen voegen.
 
Mooie opstelling Pieter, er zit schot in. :-) :-D

Het aantal cabs moet je rustig opbouwen, kwaliteit gaat voor kwantiteit. Dus waarom de T2? LOL, ik ben te oud voor die 'moderne' cabs. Ga je nog wat met consoles doen? En wanneer is de opening van het retro café?
 
Jeez, vette ruimte en coole collectie ondertussen Poppe! Echt gaaf om zo'n lineup te zien. Ff kijken of we een invasie kunnen doen bij de eerste opening, lijkt me cool om even van dichtbij te checken! Succes voor de rest met de inrichting :)
 
Cageman":2fy1qjru said:
Mooi zeg! Hopelijk wel een lift..?
Yes, 3 zelfs :D
Psykick":2fy1qjru said:
Jeez, vette ruimte en coole collectie ondertussen Poppe! Echt gaaf om zo'n lineup te zien. Ff kijken of we een invasie kunnen doen bij de eerste opening, lijkt me cool om even van dichtbij te checken! Succes voor de rest met de inrichting :)

thanks, ik hoop jullie allemaal op 28 maart te kunnen ontvangen (onder voorbehoud). 8)
 
Back
Top