What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe game room

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Niet al te groot, 3.50 bij 3.00m

Ik ben op zoek naar leuke items voor een game-room.. heb je nog wat liggen laat het me dan ff weten.. hoeft niet gratis...;)

Posters, neon, poppetjes, weet ik veel, alles mag.

Vince
 
Ik heb een mooie Terminator Pachislo voor een leuke prijs, stuur me ff een PM als je intresse hebt
 
We hebben in het NGC nog een shitload aan posters e.d. liggen, volgende keer even aangeven dan kijken we even.
 
Klopt, ik had er 2. De mooiste pronkt op mijn deur. en de ander wil ik dan een ander op dezelfde manier mee blij maken.
 
Hey te gek allemaal, ik probeer volgende week vrijdag op NGC te zijn.. ik had het nogal druk en toen kreeg ik ook nog eens een flinke gwiep!
Der gameroom is bijna klaar, moet alleen beetje leuk aangekleed worden, de muren zijn nog erg wit ;)

@ Ken, posters zijn super welkom!

Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien, nu al 3 weken niet op NGC geweest.. bummer..
 
rklok":1hcsazhe said:
Ik heb een mooie Terminator Pachislo voor een leuke prijs, stuur me ff een PM als je intresse hebt

Cewl, PM me effe prijs, een Pachislo aan de muur is wel vet, kep wel al een date met Jan van Dragonfly
 
rklok":2uvv4kxd said:
Ik heb een mooie Terminator Pachislo voor een leuke prijs, stuur me ff een PM als je intresse hebt
Btw, Terminator items zijn altijd cool! kep zelf al een Terminator 2 1:1 van Sideshow (battle version)
 
Back
Top