What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe banner?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zeg heren,

Niet dat ik er veel ervaring mee heb, maar wordt het niet eens tijd voor een nieuwe banner :)

Bijv in de Sega stijl een keer?
 
Wat houdt je tegen om een leuk ontwerp te maken?
 
Kun je het geheel wat donkerder maken, komt zo vreselijk licht over. Of zet het even tegen een donkere achtergrond, misschien lijkt zo licht vanwege die witte background.
 
He Rood kan je eens proberen die letters (licht) rood te maken?
 
Even een T bij http plakken Wim, heb je post even gefixed Rood!

Ik vind die derde met groen erg verfrissend, wat mij betreft mag die er zo op!!
 
Staat niet verkeerd zo. Toch nog even die groene testen en die met rode letters dudes.
 
Nice work RoOd. Ik vind deze die er nu is erg mooi, die andere vind ik de boel wat te donker maken.
 
ik zie dattie gewoon weer te breed is :)

moet toch eens die maat goed hebben.

Het wordt deze dus? dan zal ik hem ff inkorten van de week
 
hij is verhouding wel beter, maar toch komt je wat ruimte te kort in de breedte...
 
Ja breder was beter idd...
 
Misschien een domme vraag maar van welke game zijn die characters ?
En wat staat er precies geschreven in het Japans ?
 
Back
Top